Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilka RR122410481CZ - přestože jsem byl celou dobu doma a to v místnosti, vedle které je umístěna schránka na dopisy, doručovatel se nesnažil zazvonit,zabouchat na dveře, jen vhodil do schránky oznámení. S tím jsem šel na poštu 35201 Aš1 si zásilku vyzvednout, ale tam v 17,35hod tj.25minut před koncem pracovní doby dne 16.11.2017 bylo papírem zalepeno zařízení na pořadová čísla, že už se nevydávají. Nedodržení pracovní doby pobočky 35201 mně bylo znemožněno si zásilku - dodejku vyzvednout. Další pokus o získání doporučené zásilky už nebudu činit, a žádám o doručení do vlastních rukou, jak se služba "poskytovaná" Českou státní poštou jmenuje.
Ing.Jindřich Biskup
Zásilka RR122410481CZ
Řešení-doručit zásilku na adresu a ne házet oznámení do schránky, zajistit, aby se na pobočce dodržovala pracovní doba, to že jsme nebyl obsloužen během pracovní doby nebylo zdaleka poprvé, ale o půl hodiny, to se mi ještě nestalo
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.