Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19299Nevrácení peněz, odmítají dořešit reklamaci, nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Zuzana Vrabcová

Znění stížnosti

Reklamovala jsem telefon HTC One M7, kde mi po roce přestal fungovat fotoaparát. Nabídli mi opravu, která by trvala 3-4 týdny nebo "nový" telefon za poplatek 790 Kč. Vzala jsem druhou možnost. Přišel mi poškrábaný telefon, který byl již spuštěný. Přišel bez originální krabice, bez faktury na 790 Kč a potvrzení z EET. Ručně do něj byla vložena aktualizace na softwar Android 7,který telefon nepodporuje. Telefon nešel aktualizovat. Informovala jsem prodejce a bylo mi sděleno, že si s tím mám zajít do servisu. Po několika emailech mi napsali, ať jim ho pošlu zpět, že mi opraví ten můj a vrátí mi peníze. Je to už měsíc, peníze stále nemám a místo opravy mi poslali další nepoužitelný telefon. Prodejce nekomunikuje a peníze 790 Kč + 112 Kč poštovné) do dnes neposlal. Zatím jsem podala podnět na ČOI a chystám se zajít i na policii, protože mě podvedli a okradli.


Produkt

Mobilní telefon HTC One M7


Požadované řešení

Vrácení peněz za vrácený výměněný telefon (tj. 790 Kč + 112 Kč poštovné) + vrácení penez za telefon (který neopravili, pouze vyměnili za čínskou nefunkční kopii) tj. 4780 Kč. Původní telefon je v záruce až do května 2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2017 20:07, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci nebo výměny věci za novou. Není-li to možné, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Ujednají-li si strany ještě předtím, než spotřebitelka může uplatnit právo z vady věci, že se její práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu. Měla-li věc vadu, může spotřebitelka uplatnit výše uvedená práva z vadného plnění.

Prodávající je povinen spotřebitelku řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud tak neučinil, porušil svou zákonnou povinnost, za což mu může být od České obchodní inspekce udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.