Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19300Zrušení prémiového účtu a zrušení registrace, vymazání platebních informací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Bohuslav Nepovím

Znění stížnosti

Dobrý den, zaplatil jsem si na zkoušku měsíc prémiového účtu. Bohužel jsem si nikde nevšiml a nebyl jsem upozorněn, že se účet bude automaticky prodlužuvat. Dnes mi bylo tedy z účtu strženo nečekaně 2394Kč. Ddocela jsem byl rozčarovan a jetě více při čtení obchodních podmínek, že zrušení členství je pouze pomocí faxu do Lucemburska.
Rád bych se z toho nějak vyvázal. Zatím jsem poslal stížnost a výpověď v jpg na jejich e-amil service@c-date.cz, odkud mi přišla akorát automaticky vygenerovaná odpověď, že děkují za e-mail.

mé ID kontaktu: CHSSDD35
e-mail: nesmysltoje@gmail.com

S automatickým prodlužováním nesouhlasím, žádám o zrušení prémiového účtu, o zrušení celého mého profilu a zapomenutí mých veškerých platebních informací.


Produkt

prémiová služba, automatické prodlužování, ID kontaktu: CHSSDD35 ,e-mail: nesmysltoje@gmail.com


Požadované řešení

Vrácení stržené částky za automatického prodlužování, zrušení prémiového účtu, zrušení celého mého profilu a zapomenutí mých veškerých platebních informací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.11.2017 06:16, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 14:23, před 7 lety

ID: CHSSDD35


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 01/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.

………………………………………………………….

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 01/05/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.11.2017 16:01, před 7 lety


Bohuslav Nepovím

Hodnocení:

Komentář: Ten šedivý malý text, který upozorňuje na automatické prodlužování je vskutku čitelný. Ten jsem rozhodně přehlídnul. Děláte to fakt chytře ...