Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem po 3 měsících vypadlý kamínek z náušnice v prodejně Chomutovka Chomutov. Zakoupeno 11.9., reklamováno 12.12, č. reklamace: 446. Reklamace byla uznána a náušnice byla opravena, přestože jsem předem říkala, že opravu nechci. Požaduji výměnu, což mi vedoucí prodejny odmítla uznat, řekla, že na nic takového nárok nemám, buď jestli chci opravené náušnice nebo nic. Reklamaci jsem nepřevzala. Poslala jsem písemný požadavek na výměnu, který dle české pošty v pátek 10.1. byl doručen na prodejnu. Odpověď žádná.
Ocelové náušnice s kamínky, č. 80008056S
Požaduji výměnu za nové zboží (popř. pokud není na skladu, tak odstoupení od smlouvy).
|
Tweet |
V případě, že při uplatnění rozporu s kupní smlouvou žádal kupující jako způsob vyřízení reklamace výměnu, je prodejce povinný takový požadavek respektovat, a to na základě § 616 odst. 3 občanského zákoníku, který výslovně stanovuje, že kupujícímu svědčí nárok na opravu nebo výměnu - dle jeho požadavku.
Společnost TOP TIME a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.