Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Ticketportal jsem koupila dva lístky v celkově hodnotě 3000 kč na koncert skupiny Elán, který se měl uskutečnit 15.9.2017 v Plzni. Po zjištění, že byl koncert zrušen, jsem kontaktovala firmu PČD agency, tak jak to bylo doporučeno na stránkách Ticketportálu. Agentura mi odpověděla, že vyřizují žádosti podle pořadí ve kterém k nim přicházejí ze všech tří zrušených koncertů a pro urychlení vyřízení mě požádali o zaslání č. vstupenek nebo kopie a č.ú, učinila jsem tak. Poté mi již nebylo odpovězeno ani na jeden email.
Zrušený koncert skupiny Elán, Plzeň 15.9..2017
Vrácení vstupného v hodnotě 3000 Kč.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Další informace ohledně zrušené kulturní akce je možné vyhledat na webové stránce:
https://www.ticketportal.cz/Article/4781
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.