Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,jen ze zvědavosti jsem navštívila vaše stránkya rozhodně nehodlám využívat nadále Vašich služeb.Proto mě udivilo,že jste si bez mého souhlasu stáhli z mého účtu další poplatek.Rozhodně s tím nesouhlasím a žádám o navrácení částky.
navrácení peněz a zrušení členství
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce Academic singles registrovali,
velice Vám děkujeme.
krojcka@volny.cz
na tuto adresu mi chodily nabídky,nechápu tudíž,proč ji musím uvádět znovu.
ID: 2FMCFF93
Přejeme Vám dobrý den, Kreuzigerová.
Vaši registrační emailovou adresu bylo potřebné uvést v důsledku skutečnost, že jste v rámci svého komentáře neposkytla žádný údaj, na základě kterého by bylo možné Váš profil dohledat a s komentářem spárovat.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 11/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na Potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po uskutečnění platby..
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.
................................................................................
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 12/02/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.
Dobrý den,dne 24.11.2017 jsem odeslala společnosti dopis.Do dnešního dne jsem neobdržela žádné vyjádření natož peníze. Kreuzigerová
ID: 2FMCFF93
Dobrý den, paní Kreuzigerová.
Dle možnosti prosím specifikujte dotazy, uvedené v rámci odeslaného dopisu, do emailové komunikace zákaznickému centru be2 na adrese: zakaznickyservis@be2.cz, jelikož dopis, odeslaný z Vaší strany, nebyl v naší databázi dohledán,
děkujeme Vám.
Mohu se zeptat na jakou adresu jsem měla dopis poslat?
Děkuji Kreuzigerová
ID: 2FMCFF93
Dobrý den, paní Kreuzigerová.
pro jakoukoliv komunikaci prostřednictvím pošty prosím používejte poštovní adresu, uvedenou v rámci sekce 'Kontaktní údaje' na naší domovské stránce www.academic-singles.cz:
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce
L-1351 Lucemburk
Lucembursko
Mějte však prosím na paměti, že komunikace prostřednictvím emailu je mnohem rychlejší/ efektivnější,
děkujeme Vám.
Tak přesně na tuto adresu jsem napsala.Děkuji
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.