Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19317Neposlaný voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2017, před 7 lety

Jana Rychnová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 4.12 2016 jsem dceri k vánocům zaplatila pobyt v hotelu Rokytenka s platností voucheru do 31.12 2017.Dcera si chtěla nyní objednat pobyt a do dnestního dne nám nedošel voucher.Prosím o rychlé zaslání ,abychom mohli pobyt využít.č.ob.6405162016.


Produkt

Hotel Rokytenka,,2noci pro 2osoby,polopenze,wellnes,Orlické hory


Požadované řešení

zaslání platného voucheru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2017 10:15, před 7 lety

Nedodala-li společnost zakoupený voucher ani poté, co ji k tomu spotřebitelka opakovaně vyzvala, porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem. V takovém případě má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ve lhůtě stanovené spotřebitelkou, ocitá se v prodlení. Je-li společnost v prodlení s plněním peněžitého dluhu, má spotřebitelka právo navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.