Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 4.12 2016 jsem dceri k vánocům zaplatila pobyt v hotelu Rokytenka s platností voucheru do 31.12 2017.Dcera si chtěla nyní objednat pobyt a do dnestního dne nám nedošel voucher.Prosím o rychlé zaslání ,abychom mohli pobyt využít.č.ob.6405162016.
Hotel Rokytenka,,2noci pro 2osoby,polopenze,wellnes,Orlické hory
zaslání platného voucheru
|
Tweet |
Nedodala-li společnost zakoupený voucher ani poté, co ji k tomu spotřebitelka opakovaně vyzvala, porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem. V takovém případě má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ve lhůtě stanovené spotřebitelkou, ocitá se v prodlení. Je-li společnost v prodlení s plněním peněžitého dluhu, má spotřebitelka právo navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.