Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#19323Šílenství v Bille

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2017, před 7 lety

Liduse Mgr Lukesova

Znění stížnosti

2 krát týdně v Bille - Letenské náměstí vidím děsivé krabice a kartóny zboží ,které čekají na vybalení !!!Nyní i mražené !!!!...třeba hodinu během našich rodinných nákupů!!!Kvalita a zdraví je v ohrožení ...Vzhled Billy odstrašující Jiné Billy takhle neděsí Není něco v nepořádku s vedením a zpdpovědnosťí dané pobočky ?!


Produkt

Mražené zboží a ostatní chlazené


Požadované řešení

Čistě NORMÁLNÍ...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 10:19, před 7 lety

Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní veterinární správa vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Státní zemědělská a potravinářská inspekce vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.