Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
2 krát týdně v Bille - Letenské náměstí vidím děsivé krabice a kartóny zboží ,které čekají na vybalení !!!Nyní i mražené !!!!...třeba hodinu během našich rodinných nákupů!!!Kvalita a zdraví je v ohrožení ...Vzhled Billy odstrašující Jiné Billy takhle neděsí Není něco v nepořádku s vedením a zpdpovědnosťí dané pobočky ?!
Mražené zboží a ostatní chlazené
Čistě NORMÁLNÍ...
|
Tweet |
Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní veterinární správa vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Státní zemědělská a potravinářská inspekce vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.