Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19330Ukončení vip členství, vymáhání peněz za nevyužívanou službu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2017, před 7 lety

David Kmohan

Znění stížnosti

Dobrý den,

zaplatil jsem si na zkoušku měsíc prémiového účtu. Bohužel jsem si nikde nevšiml, že se účet bude automaticky prodlužovat. Docela jsem byl rozčarován a ještě více při čtení obchodních podmínek, že zrušení členství je pouze pomocí faxu do Lucemburska.

Přeposílám zprávu, kterou jsem dnes mailem zaslal společnosti C-date:

"Požaduji okamžité zrušení členství i celého účtu na seznamce - z Vaší strany, jelikož já se tam již nedostanu! A napište mi způsob, jak se na profil dostat. Když se chci pokusit o přihlášení na seznamku, je zde upozornění, že jste mi již 2x zasílali na mou adresu upomínkový mail, ale tak se nikdy nestalo! A nejsem sám.

Taktéž nechápu, proč mi přišel vymáhací dopis od Intrum justitia za služby, jež jsem nevyužíval. Vím, že takto napálených klientů je více.

Tímto podávám výpověď od námi uzavřené smlouvy o poskytnutí následující služby
Referenční číslo CZ-2017-09-02-162584980-CDATE-

Žádám vás o okamžité zrušení mého účtu a vymazání veškerých dat, z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání."

Děkuji.
David Kmohan


Požadované řešení

1. Zrušení mého účtu a veškerých osobních údajů
2. Zbavení mého dluhu a zrušení vymáhání u společnosti Intrum justitia


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 08:47, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 16:28, před 7 lety

ID: OTMKGE32


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 02/08/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.

…………………………………………………............

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Profil samotný bude možné vymazat jakmile bude z Vaší strany uhrazený stávající dlužný poplatek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2017 14:59, před 7 lety


David Kmohan

Než se rozhodnu cokoli zaplatit, prosím o veřejné vyjádření, jakým způsobem bude můj profil smazán a jakým způsobem dostanu potvrzení o smazání mého profilu?"

Nedivte se, že bych to rád věděl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2017 13:02, před 7 lety

ID: OTMKGE32


Dobrý den.

V případě, že po úhradě dlužného poplatku odešlete na adresu Oddělení pohledávek, respektive Zákaznického servisu C-date žádost o zrušení/ smazání profilu, bude toto realizované i potvrzené (prostřednictvím emailové komunikace) z jejich strany.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.11.2017 21:08, před 7 lety


David Kmohan

A zač mám platit, když jsem nevyužíval, podívejte se, kolik lidí, potažmo Vašich napálených klientů si tady stěžuje. Jak je možné, že někomu to jakoby stáhnete a někomu vyhrožujete přes vymahačskou společnost.
Policie se již k tomuto vyjádřila?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2017 11:09, před 7 lety

ID: OTMKGE32


Dobrý den.

Dlužný poplatek je evidovaný v důsledku skutečnosti, že jste včas a řádně nevypověděl prodlužování svého Prémiového členství (viz prosím také komentáře ze dne 21.11.2017).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2017 18:34, před 7 lety


David Kmohan

Dnes jsem odeslal na účet CSOB 2450 Kč. TÍMTO POVAŽUJI VĚC ZA VYŘÍZENOU A DOUFÁM, ŽE JIŽ O VÁS NEUSLYŠÍM.
VIP účet jste již zrušili, jak je od Vás uvedeno výše a nyní bych rád, abyste zrušili celý můj profil.
Děkuji a všem Vašim podvedeným klientům, pochopitelně jejich zaviněním, přeji hodně úspěchů při řešení a kontaktu s Vámi.
Výpověď, kterou jsem Vám poslal ne email jste doufám obdrželi, pochopitelně jste zpět neodpověděli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2017 10:08, před 7 lety

ID: OTMKGE32


Dobrý den.

Viz prosím komentář ze dne 24.11.2017; poslední komunikace byla z Vaší (registrační) emailové adresy přijatá ke dni: 20.11.2017,

děkujeme Vám.

.........................

''V případě, že po úhradě dlužného poplatku odešlete na adresu Oddělení pohledávek, respektive Zákaznického servisu C-date žádost o zrušení/ smazání profilu, bude toto realizované i potvrzené (prostřednictvím emailové komunikace) z jejich strany.''

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.12.2017 21:09, před 7 lety


David Kmohan

A můžete mi poslat adresu-email na Oddělení pohledávek servisu C.date abych konkrétně věděl kam a bylo to již uzavřeno?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2017 14:02, před 7 lety

Dobrý den,

emailová adresa Oddělení pohledávek (ze které jste byl kontaktován ke dnům 20.11.2017 a 21.11.2017 a na kterou jste následně i odpověděl) je následující: collections@interdatesa.com.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2018 20:57, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2018 21:01, před 7 lety


David Kmohan

Omlouvám se, je to tak, že jsem společnosti zaplatil a zaslal na jím napsanou emailovou adresu vypověď. Neodpověděli, tak doufám, že je vše vyřízeno. Děkuji Vám za sprostředkování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2018 13:25, před 7 lety

ID: OTMKGE32


Dobrý den.

Dlužný poplatek, evidovaný v rámci Vašeho profilu, byl uhrazený a případ byl uzavřen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.1.2018 16:09, před 7 lety


David Kmohan

Hodnocení:

Komentář: Myslím, že tato společnost C date již dávno přes řadu stížností neměla existovat, nechápu to.