Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#19333Alza premium

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2017, před 7 lety

františek havlan

Znění stížnosti

Prosim o zrušení aktivity alza premium z důvodu omylem sem se přihlásil,František havlan mečichov 1


Požadované řešení

Prosim o zrušení a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 08:33, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit pouze ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Způsob ukončení sjednané služby je stanoven pro smluvní strany ve podmínkách upravujících fungování a poskytování služby Alza Premium. Pro zrušení v rámci zkušební doby stačí provést změnu v registraci, po uplynutí zkušební doby se program zruší. V případě již placené části programu provede uživatel služby zrušení přímo ve své registraci vypnutím automatického obnovování. Ať už hradí členský poplatek ročně nebo měsíčně, členství bude aktivní do konce aktuálního ročního období.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 16:24, před 7 lety

Vážený pane Havlane,

děkuji moc za zprávu. Podle Vámi zadaných údajů se mi nepodařilo dohledat, o jaký případ se jedná konkrétně. Můžete mi prosím upřesnit například číslo některé z Vašich předchozích objednávek?

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 16:50, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 09:33, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.