Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19334Neoprávněně naúčtovaný poplatek 3311,- Kč za členství + žádost o pomoc při odstoupení od smlouvy a zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2017, před 7 lety

Jiří Kalmár

Znění stížnosti

Dobrý den, žádám Vás o pomoc při zrušení mého členství a navrácení neoprávněně strženého poplatku ve výši 3311,- Kč přímo z mého účtu.

Níže přeposílám emailovou korespondenci s firmou be2 S.a.r.l. a s Academic Singles:

"Odstoupení od smlouvy a výpověď „Prémiového členství“ společnosti Academic Singles

V souladu s ustanovením čl. 11, odst. 1 Všeobecných obchodních podmínek týkajících se používání služeb Academic Singles provozovaných společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg (dále jen ”Academic Singles”), odstupuji od smlouvy uzavřené dne 8.10.2017 mezi Jiřím Kalmárem, nar.., bytem.. jako zákazníkem a společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg jako poskytovatelem služby a to ve stanovené lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy.
Současně žádám o navrácení finanční částky ve výši 3.311,76 Kč, která mně byla vaší společností neoprávněně, v rozporu s mým požadavkem na poskytování služeb v délce 6 měsíců, za výrazně jiných podmínek, z mého účtu č. 0635523083/0800 odečtena. Akceptuji uhrazení přiměřené poměrné částky odpovídající době, kdy jsem vaši službu (ne)využíval. Požadovanou částku pošlete na výše uvedené číslo účtu ve lhůtě stanovené Všeobecnými obchodními podmínkami.
Jako samozřejmost při odstoupení od této smlouvy považuji podání výpovědi „Prémiového členství“, tedy žádám o vypovězení tohoto členství (pokud by to logika odstoupení od vaší smlouvy nedovolovala)".

Smlouva byla sjednána po internetu. Toto odstoupení jsem odeslal e-mailem 15.10.2017, avšak do současné doby není ze strany tohoto subjektu žádná reakce. Provedl jsem vše dle pokynů ve všeobecných podmínkách a zaslal na e-mail, který se odkazuje na pro podobné případy a to zakaznickyservis@academic-singles.cz.


Produkt

Zrušení mého profilu na stránkách Academic Singles a vrácení neoprávněného poplatku 3311,- Kč.


Požadované řešení

Požaduji okamžité zrušení členství v Academic Singles a vrácení částky 3311,- Kč zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:36, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 15:22, před 7 lety

ID: O7QXPP99


Přejeme Vám dobrý den.

Členský poplatek v celkové výši 3311.76 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 21.11.2017, refundovaný na Váš účet a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2017 21:12, před 7 lety


Jiří Kalmár

Dne 22.11.2017 byl poplatek v celé výši převeden na můj účet. Děkuji za pomoc, vše dopadlo dle mého požadavku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.