Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19337Neochota

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 7 lety

Anna Ďurišová

Znění stížnosti

Koupila sem komodu. Z té mi začali vylézat malí broučci. Deratizér nevěděl co je to za broučka.Protože deratizér neměl čas musela jsem si celý byt sama vydezinfikovat a vystříkat. Za reklamovanou komodu mi byli vráceny peníze, ale nikdo mě neupozornil, že je již reklamace vyřízena. Náhodně byla když sem se po více jak 30 dnech přišla zeptat. Lidl mi původně slíbil zaplatit účtenky za použité prostředky. Teď semnou nekomunikují a nechtějí žádný prostředek na dezinfekci uhradit.


Produkt

Komoda


Požadované řešení

Bílé dva šuplíky nad sebou a dvoukřídlé dvířka s jednou policí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:16, před 7 lety

Pokud byla věc vadná, jedná se také o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Spotřebitel by tak mohl žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla. Spotřebitel však musí prokázat, že mu škoda vznikla a že je za tuto škodu odpovědný prodávající.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 13:48, před 7 lety

Hezké odpoledne, paní Ďurišová,

mohla byste nám uvést blížší informace, jako je číslo reklamace, případně i kontaktní osobu, na kterou jste se obrátila?

Vše následně předáme našim kolegům k prověření.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.11.2017 15:28, před 7 lety


Anna Ďurišová

Jedná se o reklamaci číslo 27098880. Komunikovalo semnou reklamační oddělení. Naposledy 22.9.2017 od té doby se neozvali. Zasílala jsem i důkazné fotografie štípajících brouků kteří mi zamořili byt. Paní na Vaší zákaznické lince byla velice ochotná tu nedokážu vynachválit vše se mi pokusila zdárně domluvit, aby semnou reklamační oddělení komunikovalo, protože v prvním emailu mě velice suše napsali abych komodu reklamovala a o to co mám dělat s brouky nepadlo ani slovo. Až po zaslání fotografií brouků, co vylézali z komody semnou začali pořádně komunikovat a doporučili mi deratizaci bytu od deratizátora. Ten bohužel nemohl tak jsem nakoupila čistící prostředky a celý byt sama vydezinfikovala a vystříkala. Dokonce mi slezla kůže z rukou skrz dezinfekční prostředky. Deratizátor by stál 2 500 Kč já jsem za úklidové prostředky zaplatila méně a stejně mi bylo sděleno, že mi společnost Lidl uhradí pouze Reid proti lezoucímu hmyzu. Přikládám fotografii komody, kde brouci jsou. Za komodu jsem obdržela peníze zpět ale za uklízecí prostředky ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 08:40, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2017 17:19, před 7 lety

Děkujeme, paní Ďurišová, vše jsme předali kolegům.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2017 11:48, před 7 lety


Anna Ďurišová

Dobrý den,

společnost Lidl mi opět nabídla uhrazení pouze přípravku proti lezoucímu hmyzu. Dle zákona mají chybu reklamovaného zboží odstranit. Chybu jsem si musela odstranit sama, protože společnost Lidl vůbec nezajímá zamořený byt, a to že jsem musela vše si zařídit sama. " Spotřebitel by tak mohl žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla." Pouze žádám náhradu za škodu. Nalezli mi brouci do celého bytu. ložnici kde byla komoda postavená jsem musela vystříkat Raidem, a protože i přes vystříkání brouci stále byli přítomní musela jsem celý byt vydezinfikovat a několikrát vystříkat. Společnost Lidl my brouky nedošla odstranit a za tu likvidaci kterou jsem musela několikrát opakovat a až za 14 dnů se přestali brouci objevovat mi nabízí 200 Kč poukázku na nákup. Nezlobte se, ale pro mě je to výsměch vůči zákazníkovi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 09:54, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 09:55, před 7 lety

Dobrý den, paní Ďurišová,

je nám líto, že s navrženým řešením nejste spokojená. V tuto chvíli Vám bohužel nemůžeme poskytnout jiné vyjádření, než které jste již dostala od našich kolegů.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2017 08:28, před 7 lety


Anna Ďurišová

Vážená společnosti,

v pořádku jak se chováte vy budu se chovat i já

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.