Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Koupila sem komodu. Z té mi začali vylézat malí broučci. Deratizér nevěděl co je to za broučka.Protože deratizér neměl čas musela jsem si celý byt sama vydezinfikovat a vystříkat. Za reklamovanou komodu mi byli vráceny peníze, ale nikdo mě neupozornil, že je již reklamace vyřízena. Náhodně byla když sem se po více jak 30 dnech přišla zeptat. Lidl mi původně slíbil zaplatit účtenky za použité prostředky. Teď semnou nekomunikují a nechtějí žádný prostředek na dezinfekci uhradit.
Komoda
Bílé dva šuplíky nad sebou a dvoukřídlé dvířka s jednou policí
|
Tweet |
Pokud byla věc vadná, jedná se také o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Spotřebitel by tak mohl žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla. Spotřebitel však musí prokázat, že mu škoda vznikla a že je za tuto škodu odpovědný prodávající.
Hezké odpoledne, paní Ďurišová,
mohla byste nám uvést blížší informace, jako je číslo reklamace, případně i kontaktní osobu, na kterou jste se obrátila?
Vše následně předáme našim kolegům k prověření.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Jedná se o reklamaci číslo 27098880. Komunikovalo semnou reklamační oddělení. Naposledy 22.9.2017 od té doby se neozvali. Zasílala jsem i důkazné fotografie štípajících brouků kteří mi zamořili byt. Paní na Vaší zákaznické lince byla velice ochotná tu nedokážu vynachválit vše se mi pokusila zdárně domluvit, aby semnou reklamační oddělení komunikovalo, protože v prvním emailu mě velice suše napsali abych komodu reklamovala a o to co mám dělat s brouky nepadlo ani slovo. Až po zaslání fotografií brouků, co vylézali z komody semnou začali pořádně komunikovat a doporučili mi deratizaci bytu od deratizátora. Ten bohužel nemohl tak jsem nakoupila čistící prostředky a celý byt sama vydezinfikovala a vystříkala. Dokonce mi slezla kůže z rukou skrz dezinfekční prostředky. Deratizátor by stál 2 500 Kč já jsem za úklidové prostředky zaplatila méně a stejně mi bylo sděleno, že mi společnost Lidl uhradí pouze Reid proti lezoucímu hmyzu. Přikládám fotografii komody, kde brouci jsou. Za komodu jsem obdržela peníze zpět ale za uklízecí prostředky ne.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Děkujeme, paní Ďurišová, vše jsme předali kolegům.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
společnost Lidl mi opět nabídla uhrazení pouze přípravku proti lezoucímu hmyzu. Dle zákona mají chybu reklamovaného zboží odstranit. Chybu jsem si musela odstranit sama, protože společnost Lidl vůbec nezajímá zamořený byt, a to že jsem musela vše si zařídit sama. " Spotřebitel by tak mohl žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla." Pouze žádám náhradu za škodu. Nalezli mi brouci do celého bytu. ložnici kde byla komoda postavená jsem musela vystříkat Raidem, a protože i přes vystříkání brouci stále byli přítomní musela jsem celý byt vydezinfikovat a několikrát vystříkat. Společnost Lidl my brouky nedošla odstranit a za tu likvidaci kterou jsem musela několikrát opakovat a až za 14 dnů se přestali brouci objevovat mi nabízí 200 Kč poukázku na nákup. Nezlobte se, ale pro mě je to výsměch vůči zákazníkovi.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den, paní Ďurišová,
je nám líto, že s navrženým řešením nejste spokojená. V tuto chvíli Vám bohužel nemůžeme poskytnout jiné vyjádření, než které jste již dostala od našich kolegů.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Vážená společnosti,
v pořádku jak se chováte vy budu se chovat i já
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.