Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jedná se o vrácení peněz za neuskutečněný zájezd. Zkrachovalá firma Marcela Pavelková (CK BGtravel - Marcela Pavelková) je v insolvenci, majitelka nemá žádný majetek, tak chci své peníze požadovat po Generali Pojišťovně a.s., kterou jsem oslovila jako první ihned po vyhlášení krachu CK. Dostala jsem zamítnuté stanovisko, prý je to věc MMR, na které jsem se rovněž se svým požadavkem obrátila, ale tam jsem také neuspěla a odkázali mě na Generali Pojišťovnu a.s.. Jsem přesvědčena, že zodpovědnost nese Generali Pojišťovna a.s., která nedodržela vůči nám klientům podmínky obsažené v Pojistné smlouvě č.1710120020, zříká se svých povinností, proto jsem se rozhodla domáhat se svých práv soudní cestou. Než začnu vše řešit soudně, chtěla bych se pokusit domluvit ještě jednou s Generali Pojišťovnou a.s. a pevně věřím, že se nám vše podaří vyřešit ku prospěchu všech zúčastněných.
Děkuji za kladné vyřízení.
Cestovní smlouva, Pojistná smlouva, náklady na úředně ověřené kopie a poštovné
Chci vrátit své peníze formou mimosoudního vypořádání.
Děkuji.
|
Tweet |
V případě, že byla cestovní kancelář pojištěna proti úpadku právě u této pojišťovny, je společnost povinná vůči poškozeným plnit. Před případným samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost Generali Pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.