Společnost


Central Import s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19342Vadný mobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 7 lety

Irina Čuj

Znění stížnosti

Dobrý den,u Vaší společnosti jsem si objednala mob.telefon IPHONE 5S. Mobil mi byl dodán 16.11.2017-Daňový doklad č:ZD1700010761.V zápětí po rozbalení mob. telefonu jsem zjistila,že je v něm uvolněná některá součást-zřejmě baterie. V telefonu se volně pohybuje.
Proto jsem dnes jela na sídlo vaší společnosti na Praze 5 tento mob. telefon reklamovat.
Bohužel ostraha budovy mě nepustila dále a ani mi na Vás nedala kontakt.
Z tohoto důvodu chci odstoupit od kupní smlouvy a vrátit peníze.


Produkt

Mobilní telefon Apple iPhone 5s 64gb, stříbrná-č.obj-DR 0649363951C-Daňový doklad č:ZD1700010761


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení platby za vadné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 10:56, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:22, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.