Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19347Okamžité odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 7 lety

Pavla Pindejová

Znění stížnosti

Dobrý den, obdržela jsem na adresu trv. bydliště holíci strojek, dále složenku na částku 188,- Kč. Myslela jsem si, že jde pouze o reklamní balíček, nikoli o "smlouvu".
Žádám, aby má data byla okamžitě vyškrtnuta, tímto okamžitě odstupuji od "smlouvy" !!! Došlo zdřejmě k nedorozumění.


Požadované řešení

Okaamžité odstoupení od smlouvy - a vyškrtnutí mých osobních údajá ů z databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2017 10:24, před 7 lety

Pokud spotřebitelka souhlasila při telefonickém hovoru se zasláním balíčku zdarma, uzavřela se společností dle obchodních podmínek smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Odstoupení doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000.

Spotřebitelka může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.