Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19348Nevrácení peněz za stornovanou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 7 lety

Zdena Smrtkova

Znění stížnosti

20.8.2017 jsem objednala v internetovém obchodě rajpradla.cz zboží a objednávku hned zaplatila bankovním převodem. 29.8.2017 mě obchod informoval, že dražší a pro mě důležitější část objednávky již není a nebude dostupná, proto jsem stornovala objednávku a požádala o vrácení peněz na můj účet (včetně jeho čísla). 4.10.2017 jsem obdržela mail, že obchod eviduje moji objednávku, která byla stornována a omlouvá se, že ještě nebyly peníze vráceny. Zároveň je v mailu slib, že nejpozději 13.10.2017 budou peníze zaslány na můj účet. To se nestalo. Proto jsem emailem 24.102017 vyzvala obchod k vrácení dlužné částky nejpozději do 31.10.2017. Peníze však nebyly vráceny, na mail nikdo neodpověděl a na telefonu je pouze nahraná hláška, že tam nikdo není.


Produkt

objednávka č. 331708415 na částku 954 Kč


Požadované řešení

Vrácení dlužné částky 954 Kč na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2017 10:29, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:31, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.