Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 20.11. poslal váš zaměstnanec pan Šindelář sms z tel. č. 606030097, že doručí zásilku č. 40791377012 mezi 12-14 hodin. Zajisil jsem si z práce volno a čekám na zásilku doma. Ve 13:42 přišla už jen druhá sms, že je zásilka k vezvednutí v PPL ParcelShopu Instalaterství ETF, Martin Trupl, Březenecká 4455, Chomutov. Snažil jsem se s panem Šindelářem spojit, ale telefon má vypnutý. Není to první jeho selhání. Svým nezodpovědným přístupem vám kazí dobré jméno a já se budu snažit využívat jiných přepravních služeb, než se trápit s neschopným panem Šindelářem.
Váš nespokojený klient
Jiří Granát
-
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.