Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
29. 4. 2017 jsem zakoupila boty Casual Fashion černo-fialové
vel. 38
1 ks 249 Kč
Doprava: Česká pošta - balík do ruky - bankovní převod
79 Kč
Cena
Jakýsi M. H. +420774129370 hurdalek@3dvo.cz
mne vyzval 10.5.2017 k úhradě, kterou jsem provedla 8.6.2017 a vyzvala prodejce: Pokud nemáte boty na skladu, žádám vrácení financí MB 670100-2206018272/6210.4
Od 12.6.2017 jsem si už jen dopisovala s robotem: 12. 6. 9:15 CEST
Dobrý den,
objednávka byla stornována automaticky,pokud platba nebyla na účtě připsána do 14 dnů,Vy jste platila bohužel až po měsíci. Objednávku předávám na vrácení.
A takto jsem si s jakými AGENTEM 4 dopisovala až do 16. 8. 12:43
Dobrý den,
předávám informaci dále. Děkujeme a věřím, že vše bude brzy proplaceno.
Přejeme vám příjemný den.
Dnes máme 20.11.2017 a na účtu ani koruna, telefony neberou.Jsem přesvědčena o tom, že ani pozdní platba neopravňuje firmu k tomu, aby zadržela zákazníkovi finance!
Vaše objednávka 1000230425 ze dne 29. 4. 2017 v 23:12 byla zpracována.
Žádám vrácení financí zpět včetně poštovného a omluvu za neskutečné chování.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.