Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Čekala jsem na řidiče uberu a nemohl mě najít, ptal se mě po telefonu ale část Prahy jsem neznala a nemohla jsem mu poradit. Druhé auto, které jsem zavolala bez problémů adresu našlo. Díky tomu jsem dostala pokutu 50 Kč. S touto pokutou nesouhlasím, nebyla to moje vina.
Prosím o vrácení pokuty 50 Kč.
|
Tweet |
Na webových stránkách společnosti je uvedeno: "Cestujícím, kteří do 2 minut od řidičova příjezdu nedorazí na místo vyzvednutí, můžeme naúčtovat poplatek za nepřítomnost. Pokud si myslíš, že ti byl storno poplatek naúčtován neprávem, přejdi do části Jízdy a přezkoumání jízdného > Byl mi naúčtován storno poplatek. Rádi to prověříme a případně provedeme změny."
Pokud byl storno poplatek naúčtován neoprávněně, bude tedy vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že jí byl naúčtován neoprávněně poplatek. Podnikatel je povinen vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.