Společnost


Petr Rys

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19355Dodání jiného zboží, než bylo objednáno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 7 lety

Radka Švejdová

Znění stížnosti

Objednali jsme v e-shopu alukola.cz 4 zimní pneumatiky, které přišly. Při rozbalení jsme zjistili, že jedna má jiný rozměr, než jsme objednali. Oznámila jsem to obchodu telefonicky. Chtěli gumu vyfotit a poslat do emailu, což jsem učinila a bylo mi přislíbeno, že pošlou správnou a kurýrovi předáme špatnou. To bylo naposledy, co se mnou prodejce komunikoval. Od té doby nereaguje na emaily, ani nezvedá telefon a guma nepřišla. V recenzích na obchod, které jsem bohužel vyhledala až po nákupu jsem zjistila, že zdaleka nejsem sama s takovým problémem u tohoto prodejce.


Produkt

SAILUN ice blazer wsl2 215/55 R16 93H TL zimní pneu


Požadované řešení

Výměna pneumatiky za model, který jsme si objednali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2017 07:06, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 19:39, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.