Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme v e-shopu alukola.cz 4 zimní pneumatiky, které přišly. Při rozbalení jsme zjistili, že jedna má jiný rozměr, než jsme objednali. Oznámila jsem to obchodu telefonicky. Chtěli gumu vyfotit a poslat do emailu, což jsem učinila a bylo mi přislíbeno, že pošlou správnou a kurýrovi předáme špatnou. To bylo naposledy, co se mnou prodejce komunikoval. Od té doby nereaguje na emaily, ani nezvedá telefon a guma nepřišla. V recenzích na obchod, které jsem bohužel vyhledala až po nákupu jsem zjistila, že zdaleka nejsem sama s takovým problémem u tohoto prodejce.
SAILUN ice blazer wsl2 215/55 R16 93H TL zimní pneu
Výměna pneumatiky za model, který jsme si objednali.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.