Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19358Zkažené kuře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 7 lety

Andrea Peclinovská

Znění stížnosti

Dobrý den. Nedávno (3.11.2017) jsem si u Vás koupila kuře (v balení byli navíc ještě 2 stehna). Ještě ten den jsem doma kuře upekla a bylo zkažené, i když na etiketě jste měli uvedenou trvanlivost do 7.11.2017. Nejdříve jsem to chtěla nechat být, ale bohužel mi to není jedno. Jsem na mateřské dovolené a můj čas není na rozdávání a peníze také ne. A o zdraví ani nemluvím. Ještě jsem se s tímhle nikdy nesetkala. Možná že kdybych neměla doma malé dítě, tak to neřešim, ale jsem velice nespokojená.


Požadované řešení

Řešení takovýchto problémů musíte znát samy. Jak to člověk ale zná,tak nejspíš ani žádné řešení nebude.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2017 10:14, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (kuře) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 13:52, před 7 lety

Dobrý den, paní Peclinovská,

je nám líto, že jste si na kuřeti nemohli pochutnat. Můžete nám prosím upřesnit prodejnu, kde jste jej zakoupila? Vše následně předáme kolegům k prověření. Pokud by se něco podobného opakovalo, určitě doporučujeme zanést zboží, s jehož kvalitou nejste spokojená, zpět do prodejny, kde Vám kolegové vrátí peníze.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.11.2017 14:34, před 7 lety


Andrea Peclinovská

Dobrý den. Koupila jsem ho v Hlinsku.
S Váši odpovědí jsem více méně počítala. Předpokládám, že už se nic podobného opakovat nebude. Raději si totiž nakoupím jinde. Člověk totiž přehlíží maličkosti jako jsou u Vás například: nezralé ovoce či zelenina nebo tvrdé pečivo. Ale tím kuřetem to vyvrcholilo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2017 15:08, před 7 lety

Dobrý den, paní Peclinovská,

děkujeme za upozornění. Na nedostatky v podobě nezralého ovoce a zeleniny i tvrdého pečiva upozorníme kolegy, kteří sjednají nápravu.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.12.2017 07:12, před 7 lety


Andrea Peclinovská

Dobrý den. Tak jsem to zkusila ještě jednou a koupila si u Vás kuřecí prsa (24.11.2017) a bohužel zase bylo maso zkažené. Bylo nazelenalé a zapáchalo. Rozkrájela jsem ho, ale bohužel opět skončilo v koši. Když jsem šla na nákup zmínila jsem se jedné prodavačce a ta mi řekla, že když nemám účtenku tak mám smůlu. (Přikládám foto, kde je jasně vidět, že je to koupené u Vás. To že jsem neměla účtenku je moje chyba.)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 09:52, před 7 lety

Dobrý den, paní Peclinovská,

to nás mrzí. Zboží, s jehož kvalitou nejste spokojená, můžete do našich prodejen vrátit i bez účtenky. Postaráme se proto o opětovné proškolení personálu v hlinské prodejně.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 10:17, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 22:25, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.