Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. Nedávno (3.11.2017) jsem si u Vás koupila kuře (v balení byli navíc ještě 2 stehna). Ještě ten den jsem doma kuře upekla a bylo zkažené, i když na etiketě jste měli uvedenou trvanlivost do 7.11.2017. Nejdříve jsem to chtěla nechat být, ale bohužel mi to není jedno. Jsem na mateřské dovolené a můj čas není na rozdávání a peníze také ne. A o zdraví ani nemluvím. Ještě jsem se s tímhle nikdy nesetkala. Možná že kdybych neměla doma malé dítě, tak to neřešim, ale jsem velice nespokojená.
Řešení takovýchto problémů musíte znát samy. Jak to člověk ale zná,tak nejspíš ani žádné řešení nebude.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (kuře) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, paní Peclinovská,
je nám líto, že jste si na kuřeti nemohli pochutnat. Můžete nám prosím upřesnit prodejnu, kde jste jej zakoupila? Vše následně předáme kolegům k prověření. Pokud by se něco podobného opakovalo, určitě doporučujeme zanést zboží, s jehož kvalitou nejste spokojená, zpět do prodejny, kde Vám kolegové vrátí peníze.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den. Koupila jsem ho v Hlinsku.
S Váši odpovědí jsem více méně počítala. Předpokládám, že už se nic podobného opakovat nebude. Raději si totiž nakoupím jinde. Člověk totiž přehlíží maličkosti jako jsou u Vás například: nezralé ovoce či zelenina nebo tvrdé pečivo. Ale tím kuřetem to vyvrcholilo.
Dobrý den, paní Peclinovská,
děkujeme za upozornění. Na nedostatky v podobě nezralého ovoce a zeleniny i tvrdého pečiva upozorníme kolegy, kteří sjednají nápravu.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den. Tak jsem to zkusila ještě jednou a koupila si u Vás kuřecí prsa (24.11.2017) a bohužel zase bylo maso zkažené. Bylo nazelenalé a zapáchalo. Rozkrájela jsem ho, ale bohužel opět skončilo v koši. Když jsem šla na nákup zmínila jsem se jedné prodavačce a ta mi řekla, že když nemám účtenku tak mám smůlu. (Přikládám foto, kde je jasně vidět, že je to koupené u Vás. To že jsem neměla účtenku je moje chyba.)
Dobrý den, paní Peclinovská,
to nás mrzí. Zboží, s jehož kvalitou nejste spokojená, můžete do našich prodejen vrátit i bez účtenky. Postaráme se proto o opětovné proškolení personálu v hlinské prodejně.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.