Společnost


Wizz Air Hungary Ltd.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19360Bezdůvodně odmítnutá platba převodem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 7 lety

Lukáš Matějka

Znění stížnosti

Po neúspěšné platbě kartou a volbě platby převodem společnost Wizzair zaslala platební informace s tím, že platba musí proběhnout do 24 hodin. Následující den byla platba provedena přesně podle instrukcí. Potvrzení o platbě nepřišlo a zákaznická linka není ochotna situaci řešit jakýmkoliv přijateným způsobem. Z důvodu trvale rostoucí ceny letenky bylo nutno zakoupit novou letenku - za podstatně vyšší cenu. Tato nutnost byla zjevně zapříčiněna pochybením na straně aerolinky.


Produkt

let Praha - Eilat


Požadované řešení

Navrácení ceny nově zakoupené letenky - letenka za původně stanovenou cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2017 10:22, před 7 lety

Pokud spotřebitel může prokázat, že platbu uhradil v ujednaném čase, neexistuje právní důvod, na základě kterého by mohla společnost smlouvu zrušit. Zrušila-li společnost smlouvu bez právního důvodu, porušila svou smluvní povinnost. Pokud kvůli porušení smluvní povinnosti vznikla spotřebitelovi škoda, má spotřebitel možnost žádat náhradu škody, které mu v souvislosti s tímto vznikla.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Maďarsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.