Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#19363Nepřiměřená cena lístku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 7 lety

Hana Čížková

Znění stížnosti

Na internetu Tickelportal.cz jsem objednala lístky č.objednávky 14571966 na hokejový zápas Česko-Finsko 13.12.2017.Platbu jsem provedla kartou.
Šok nastal že mi místo 580,kč bylo odečteno z karty 2 285kč a od společnosti viagogo.com.
Ještě to není 14 dnů od koupě,tedy chci odstoupit od smlouvy.
Na Viagogo jsem ihned posílala stížnost na e-meil a do dnešního dne bez odpovědi.
Částka je navýšena víc jak o 300%.
Produkt
Klamavý prodej vstupenek

Požadované řešení

- zrušení smlouvy mezi mnou a viagogo
- nestahování peněz z mého účtu firmou viagogo
- smazání mého účtu na viagogo.com firmou viagogo /zrušení mých veškerých osobních dat/ S pozdravem Čížková


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2017 09:09, před 7 lety

Zákon určuje prodávajícímu povinnost informovat spotřebitele o ceně zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků dle § 1811 odst. 2 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. A následně dle § 1821 občanského zákoníku pokud podnikatel spotřebiteli nesdělil údaje o dalších daních a poplatcích, není spotřebitel tyto daně a poplatky hradit.

Odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Pokud by společnost uváděla klamavé údaje o ceně za poskytované služby, mohly by být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.