Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednala a uhradila jsem u vás objednávku č. 169602485, která obsahovala Kolo Amulet Route 35 M/17" a světlo na kolo Sigma Buster 200. Dodání objednávky se zdrželo a já jsem mezitím odjela mimo republiku. Uhrazené zboží vyzvedl můj syn Martin Švejda 27.října. Teprve v pátek 17.11. jsem se vrátila a rozbalila krabici od Alzy: kolo v pořádku, ale SVĚTLO Sigma Baster chybělo. V seriozní firmě, za niž vás považuji, muselo zůstat nevyskladněné, takže předpokládám, že vám zaplacené světlo na skladě přebývá a já se ho dočkám.
Objednávka č. 169602485: Kolo Amulet Route 35 M/17" a světlo na kolo Sigma Buster 200.
Předpokládám, že vaše reakce bude ve smyslu, že jsem si měla překontrolovat krabici se zbožím, což jsem nemohla, ale přesto že se omylem nedodané světlo objeví ve skladu jako přebývající a že ho dodatečně obdržím. Děkuji předem za vyřízení.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.