Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
v prve rade bych chtela ocenit pristup nekterych zamestnancu, kteri se snazi byt mili, i kdyz na ne vasi klienti krici, viz posta v Kurimi (66434). Jedina obec, kde na 13000 obyvatel je pouze jedna posta. A to logicky vyusti v to, ze se nestiha a lide jsou nastvani a asistentky na prepazkach v takovem stresu, ze nabizet i jine produkty Ceske posty je vylozene nad lidske sily (mozna proto ty zisky nebyvaji dle ocekavani). Tak se pram, jaky druh sadismu ma vedeni CP, kdyz ve vedlejsi obci pri necelych 10000obyvatelich jsou posty dve, zatimco zde si “zadlouzime” pouze onu jednu?
Navic, co se tyce dorucovani baliku domu jsem to u nas v Kurimi vzdala. Rovnou nechavam balik poslat na postu, jeste nikdy NIKDY me postak nezastihl doma, coz je zvlastni, kdyz mam male dite... navic sms zprava o doruceni baliku bez cisla na ridice je uplne zbytecne vyhazovani penez za tuto sluzbu. A pak litostiva sms, ze jsem nebyla doma a balik tedy dali na postu je vysmech a akorat to rozciluje cloveka, co cely den doma ceka na onen balik. Nez vyhazovat penize za zbytecne sms, mozna bych priplatila ridicum, aby opravdu zastavovali a zvonili u domu. Nebo jim poridila pausaly, aby se mohli sami domluvit na zpusobu doruceni, jak se stava u ostatnich prepravcu jiz standartem. Osobne zvazuji, ze si budu priplacet nez resit takovy malichernosti s CP.
A nakonec depa. No depa ty jsou skvely. Uz pet dnu mi zdrzuji balicek s ucebnicemi do skoly, takze jsem za uplneho blba, co nezvladne objednat ucebnice z internetu. Chapu, byl statni svatek. Ale v sobotu ne, vcera bylo pondeli a nejak se mi nechce verit, ze uz ted v pilce listopadu CP nestiha kvuli blizicim se Vanocum. Ja jsem vcelku trpelivy a chapavy tvor, ale rozcili me uplne blbe chovani. A to je treba metodika vedeni dorucovani. Ale tak do konce skolniho roku cas, mozna budou moji profesori shovivavi, kdyz jim reknu, kde to vazne... preci jen se obdobnych zkusenosti s CP najde dost.
Dekuji vam za vas cas a moznost si postezovat. Nepredpokladam, ze to bude mit okamzity efekt, ale srdicku to ulevilo. Vsem, kteri svoji praci, byt je na CP, delaji zodpovedne, preji mnoho uspechu, tem, jez to maji na haku, stavi jedine: bozi mlyny melou.
Jdu volit jine prepravce, protoze i moje limity jsou vycerpany, trpelivost presla a podporovat statni podnik se mi nechce, kdyz na me kasle.
Hezky den, Panickova
Nedorucovani zasilek, mala pobocka, zadrzovani baliku v depu
To neni moje prace resit vase nedostatky. Na to si najmete provozni managery a managery schopnejsi nez ty co mate.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman