Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na začátku listopadu 2017 nám přišel objednaný Samsung Galaxy.Do telefonu šla velmi těžko strčit baterie a kabel nabíječky do adaptéru spíše nešel vůbec zastrčit. Po nabití nakonec naší nabíječkou i přesto mobil nešel vůbec zapnout. Kryt mobilu byl popsaný lihovým fixem. Po telefonátu mi bylo sděleno,ať mobil pošlu nazpět na adresu uvedenou v emailu,že to přešetří a případně odstoupí od smlouvy. Další den,kdy mobilní telefon přišel odesílateli mi přišel email,že tedy od smlouvy odstupují ať zadám č.účtu,že pošlou peníze. Doteď stále žádné peníze nepřišly i když neustále posíláme emaily,odpovĚdi zní stejně ať zadáme č. učtu,že neobdrželi.. Mobilní telefon zmizel z trhu na internetu a dovolat se nelze. Bud nás zablokovali,nebo mají jiné číslo a nebo prostě telefon neberou zvláště od lidí s reklamacemi. Myslím,že se jedná o podvodníky. Já vše řeším už z právníkem i televizí....
Žádám o okamžité navrácení částky za mobilní telefon a doufám,že vinníkovi bude odebrána licence k prodeji a bude potrestán.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.