Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již několikrát jsem reklamovala faktury na odběr elektřiny, které byly účtovány v nesprávném tarifu, což mi potvrdili jak v zákaznickém centru osobně, tak i několikrát telefonicky, což by vzhledem k nahrávání hovorů mělo být dohledatelné. Byla nám přislíbena náprava, což se až dosud nestalo. Už několikrát nám sdělili, že vše bude v nejbližším termínu napraveno, ale to trvá již několik měsíců a na našem účtu stále figurují nesplacené faktury v původním znění.
Vše jsem již uvedla v popisu stížnosti.
Žádám o vyúčtování ve sjednaném tarifu. Rovněž vysvětlení, že v Čezu měli jakýsi výpadek, a proto smlouva nemohla naběhnout v zákonné lhůtě, se mi zdá jako problém, který by mohli řešit přeúčtováním. Ovšem to není hlavni problém, faktury i v prodlení s převedením na nový tarif nejsou v pořádku.
|
Tweet |
Pokud by bylo vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ. a.s.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.