Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem a uhradila 12 582 Kč předem za podlahu. od té chvíle se mnou pan Minář nekomunikuje, podlahu nezaslal. Napsala jsem mu doporučeně i emailem odstoupení od smlouvy s žádostí o vrácení peněz. Ani na to nereaguje...
Vůbec nevím co mám dělat...
|
Tweet |
V případě, že byla uzavřena smlouva, na základě, které byly spotřebitelem uhrazeny určité finanční částky a obchodník neplnil, ocitl se v prodlení a spotřebitel měl právo dle § 517 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit.
Na základě odstoupení mu měly být v přiměřené lhůtě vráceny veškeré uhrazené finanční částky.
Společnost Diverse-shop s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.