Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosím o vyřešení problémů s doručováním pošty od doručovatelky Jančářové Ludmily.
Několikrát nám dala do schránky cizí poštu.Nasledně jsem jí doručila adresátovi.Opakovaně nedoručuje zásilky na které čekám doma.Na poště si je můžu vyzvednout od 15:00hod,ale většinou mi řekli, že až další den.
Většinou nám oznámení o vyzvednutí strčí do schránky (zmuchlané, mokré,na zemi...),pak rychle zazvoní a zmizí!!! Kontaktovala jsem ji telefonicky s prosbou,jestli nám balík může doručit a paní doručovatelka byla arogantní a zvyšovala hlas bez důvodu.Řekla, že nemá čas čekat, než se vypravím z domu.I když ihned po zazvonění jsem že dveří křičela ,,jdu pro klíče''.Hned odjela...Jindy zase při špatném počasí,třeba dešti troubí před plotem a čeká než si přijdu pro oznámení,aby nezmokla.Tohle neuctivé a neslušné chování této doručovatelky si vyprošuji.Děkuji
Česká pošta
Slušné jednání jmenované zaměstnankyně České posty.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.