Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#19381Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2017, před 7 lety

Jan Altmann

Znění stížnosti

Dne 13,11, jsem na základě vaší inzerce na internetu objednal madlo do koupelny- cena 165.-Kč.
Variabilní symbol 100912334.
Ihned po objednávce jsem zboží zaplatil na účet: 2900295296/2010.
Prosím o zaslání objednaného a zaplaceného zboží.
Děkuji!
Jan Altmann, Tachov 34701, Lipová 1802.


Požadované řešení

Prosím dodejte objednané a zaplacené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 06:10, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2018 11:46, před 7 lety

Dobrý den,
Veškeré informace o době dodání naleznete na:http://postovnezdarma.cz/doprava
Zboží je stále na cestě k Vám. Doba dodání 10 - 60 dnů, poprosíme Vás tedy o vyčkání.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 23:28, před 7 lety

Žádáme spotřebitel o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.2.2018 12:34, před 7 lety


Jan Altmann

Objednané a zaplacené zboží dosud nedošlo - Jan Altmann.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2018 10:33, před 7 lety

Dobrý den,

velice se omlouváme za nedodání produktu v deklarovaném termínu. Samozřejmě s Vámi vyřešíme reklamaci. Napište mi prosím jak si přejete reklamaci řešit nebo kontaktujte náš zákaznický servis, kde s Vámi situaci vyřeší k Vaši spokojenosti.

Přeji hezký den
Martina K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2018 10:37, před 7 lety


Jan Altmann

Objednané a zaplacené zboží dosud nedošlo!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2018 11:23, před 7 lety

Dobrý den,

ještě jednou se velice omlouváme za nedodání produktu v deklarovaném termínu. Za nedodané zboží Vám tedy vrátíme peníze. Přijměte prosím naši omluvu za způsobené komplikace.

Přeji hezký den
Martina K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2018 16:17, před 7 lety


Jan Altmann

Čekám na vrácení peněz.
Můj účet je: 13772093/0800

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2018 16:22, před 7 lety

Dobrý den,

platbu jsme již odesílali na Váš účet. Jedná se o účet ze kterého nám přišla platba.

Přeji hezký den
Martina K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2018 11:19, před 7 lety


Jan Altmann

Prosím sdšlte datum kdy jste peníze poukázali na můj účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2018 11:27, před 7 lety

Dobrý den,

platba k vrácení byla zadána 2.3.2018 a bankou zpracována 5.3.2018.

Hezký den přeje
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 17:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.4.2018 16:36, před 7 lety


Jan Altmann

Hodnocení: