Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13,11, jsem na základě vaší inzerce na internetu objednal madlo do koupelny- cena 165.-Kč.
Variabilní symbol 100912334.
Ihned po objednávce jsem zboží zaplatil na účet: 2900295296/2010.
Prosím o zaslání objednaného a zaplaceného zboží.
Děkuji!
Jan Altmann, Tachov 34701, Lipová 1802.
Prosím dodejte objednané a zaplacené zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Dobrý den,
Veškeré informace o době dodání naleznete na:http://postovnezdarma.cz/doprava
Zboží je stále na cestě k Vám. Doba dodání 10 - 60 dnů, poprosíme Vás tedy o vyčkání.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitel o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Objednané a zaplacené zboží dosud nedošlo - Jan Altmann.
Dobrý den,
velice se omlouváme za nedodání produktu v deklarovaném termínu. Samozřejmě s Vámi vyřešíme reklamaci. Napište mi prosím jak si přejete reklamaci řešit nebo kontaktujte náš zákaznický servis, kde s Vámi situaci vyřeší k Vaši spokojenosti.
Přeji hezký den
Martina K.
Objednané a zaplacené zboží dosud nedošlo!
Dobrý den,
ještě jednou se velice omlouváme za nedodání produktu v deklarovaném termínu. Za nedodané zboží Vám tedy vrátíme peníze. Přijměte prosím naši omluvu za způsobené komplikace.
Přeji hezký den
Martina K.
Čekám na vrácení peněz.
Můj účet je: 13772093/0800
Dobrý den,
platbu jsme již odesílali na Váš účet. Jedná se o účet ze kterého nám přišla platba.
Přeji hezký den
Martina K.
Prosím sdšlte datum kdy jste peníze poukázali na můj účet.
Dobrý den,
platba k vrácení byla zadána 2.3.2018 a bankou zpracována 5.3.2018.
Hezký den přeje
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: