Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již několikrát jsem psala na info@nordictelecom ale ani jednou se mě nikdo neozval.Dostala jsem nový tel.přístroj zn.ALIGATOR nejprve to začalo že při volání je neustále zpětná odezva.Volala jsem na společnost kde mě operátorka ujistila že závadu ihned odstraní ale do této doby se nic neděje.Dále nelze kontrolovat provolaná částka kde mě bylo přislíbeno rovněž že se to dá do pořádku.V této době je přístroj hluchý a nejde tudíž volat.Nejraději bych odstoupila od smlouvy.K této společnosti už nemám důvěru.Děkuji za brzké vyřízení Liduchová Květoslava
Chtěla bych buď vyměnit přístroj,lepší přístup k zákazníkovi.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dle záznamu v systému zákaznice 22.11.17 hovořila s operátorkou Zákaznické linky, kde s pomocí operátorky pouze zapnula zařízení a služba je funkční. Prosíme zákaznici o sdělení, jestli ještě stále přetrvávají problémy s odezvou?
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.