Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#19384Neustále problémy s telefonem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2017, před 7 lety

Květoslava Liduchová

Znění stížnosti

Již několikrát jsem psala na info@nordictelecom ale ani jednou se mě nikdo neozval.Dostala jsem nový tel.přístroj zn.ALIGATOR nejprve to začalo že při volání je neustále zpětná odezva.Volala jsem na společnost kde mě operátorka ujistila že závadu ihned odstraní ale do této doby se nic neděje.Dále nelze kontrolovat provolaná částka kde mě bylo přislíbeno rovněž že se to dá do pořádku.V této době je přístroj hluchý a nejde tudíž volat.Nejraději bych odstoupila od smlouvy.K této společnosti už nemám důvěru.Děkuji za brzké vyřízení Liduchová Květoslava


Požadované řešení

Chtěla bych buď vyměnit přístroj,lepší přístup k zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 05:54, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2017 07:23, před 7 lety

Dle záznamu v systému zákaznice 22.11.17 hovořila s operátorkou Zákaznické linky, kde s pomocí operátorky pouze zapnula zařízení a služba je funkční. Prosíme zákaznici o sdělení, jestli ještě stále přetrvávají problémy s odezvou?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2018 21:02, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 22:34, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.