Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19386Nedoručování předplaceného tisku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2017, před 7 lety

Jitka Šandová

Znění stížnosti

Jsem dlouholetou odběratelkou týdeníku TELEVIZE - cca 20 let (platby prostřednictvím SIPO).Nyní mi již 4 výtisky nebyly doručeny - schránka čitelně označená, bydliště nezměněno 30 let, na dotaz u distributora sděleno,že časopis byl navrácen pro nenalezení adresáta. Ani po 4 osobních návštěvách na pobočce České pošty - České Budějovice 1 nedošlo k nápravě, záležitost prý bude řešit p. vedoucí, která však nikdy na pracovišti nezastižena, a to 9.11.2017 v 7.10h, 10.11.ve 12.30h, 15.11.ve 14.30h, 21.11.ve 14.40h.


Produkt

Týdeník TELEVIZE č. 45 - 48/2017


Požadované řešení

úhrada nedoručených časopisů, úhrada ztraceného času - 4x cesta na poštu (změstnavatel si můj čas cení na 228,90 Kč za hod.),úhrada telefonických hovorů a sdělení, jaká byla učiněna opatření, aby se tato záležitost neopakovala,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 10:57, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.