Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tato společnost se zřejmě živí podvodem. Zaplatila jsem si zboží, které jsem dodnes neobdržela. Požadovala jsem tedy zaslání podacího čísla /lze pouze přes jejich formulář na stránkách Poštovné zdarma/ a ani po třech upomínkách mi ho odmítli poslat. Zřejmě ho nemají. Komunikace velmi špatná, telefonicky se nedočkáte spojení, písemně Vám napíšou na Váš email, že je to velice mrzí. To je ale všechno. Neuvidíte ani zboží ani peníze. Je to o to smutnější, že mě okradli co by invalidní důchodkyni, která chtěla udělat radost vnukovi dárkem. Podepisují se pokaždé jen jménem bez příjmení. Z emailu, ze které ho Vám píší Vás hned informuji, že na něj nemůžete odepisovat. Podala jsem stížnost i na ČOI v Plzeňském kraji, kde firma má údajnou adresu.
Obj. 100903678 ze dne 9.11.17 - Samolepka na zedˇ- podmořský svět s delfíny, zaplaceno přes platební bránu 185,- Kč. U objednávky uvedeno, že doba dodání max. do dvou dnů.
Zaslání zboží nebo okamžité vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám zboží nebylo doručeno. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Vyřešíme s Vámi reklamaci na nedoručené zboží.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc při řešení. Firma nakonec /až sice minulý týden /poslala objednané zboží a to doporučeně. Vše bylo v pořádku. Už si ale u této firmy nic neobjednám. Nevěřím jim.