Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#19387Nedodané zaplacené zboží, odmítnutí řešení reklamace a zaslání podacího čísla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2017, před 7 lety

Vlasta Prouzová

Znění stížnosti

Tato společnost se zřejmě živí podvodem. Zaplatila jsem si zboží, které jsem dodnes neobdržela. Požadovala jsem tedy zaslání podacího čísla /lze pouze přes jejich formulář na stránkách Poštovné zdarma/ a ani po třech upomínkách mi ho odmítli poslat. Zřejmě ho nemají. Komunikace velmi špatná, telefonicky se nedočkáte spojení, písemně Vám napíšou na Váš email, že je to velice mrzí. To je ale všechno. Neuvidíte ani zboží ani peníze. Je to o to smutnější, že mě okradli co by invalidní důchodkyni, která chtěla udělat radost vnukovi dárkem. Podepisují se pokaždé jen jménem bez příjmení. Z emailu, ze které ho Vám píší Vás hned informuji, že na něj nemůžete odepisovat. Podala jsem stížnost i na ČOI v Plzeňském kraji, kde firma má údajnou adresu.


Produkt

Obj. 100903678 ze dne 9.11.17 - Samolepka na zedˇ- podmořský svět s delfíny, zaplaceno přes platební bránu 185,- Kč. U objednávky uvedeno, že doba dodání max. do dvou dnů.


Požadované řešení

Zaslání zboží nebo okamžité vrácení peněz na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2017 19:05, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2018 11:48, před 7 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí, že Vám zboží nebylo doručeno. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Vyřešíme s Vámi reklamaci na nedoručené zboží.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.1.2018 19:55, před 7 lety


Vlasta Prouzová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc při řešení. Firma nakonec /až sice minulý týden /poslala objednané zboží a to doporučeně. Vše bylo v pořádku. Už si ale u této firmy nic neobjednám. Nevěřím jim.