Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupila jsem si Robomana od slevového portálu KRIZOMAT, po týdnu přestal fungovat.
Po domluvě byl zaslán na společnost JH HOLDING s.r.o., kde zboří nebylo odebráno a vrátilo se zpět.
Podlouhých urgencích domluveno, že zašlou nového a toho původního si převezmou.
Prvního Robomana si nepřevzali a též po dlouhém uhánění byl zaslán nový Roboman, který přišel zničený.
V té době jsem se ještě dovolala do KRIZOMATU od kud byl Robomen objednán a bylo domluveno, že si pro oba přijede kurýr a peníze budou vráceny.
Od přijetí sms, že kurýr přijede, již nikdo nereaguje.
Prosím o pomoc jak toto řešit.
Děkuji Čížková
ROBOMAN
Vrácení peněz
|
Tweet |
Za vady odpovídá kupujícímu prodejce. Slevový portál bývá často pouze zprostředkovatelem. V případě, že bylo zboží prodejci odesláno a on ho nepřevzal, odpovídá za škodu, kterou tím způsobil. Zároveň pokud nebyla reklamace vyřízena řádně ve lhůtě 30 dnů od uplatnění - tedy nebylo zboží dáno do souladu s kupní smlouvou, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy.
Společnost JH HOLDING s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Společnost JH HOLDING s.r.o. nás požádala o znovuotevření stížnosti, aby mohla připojit své vyjádření. Tímto přeřazujeme možnost reakce na společnost.
Vzhledem k tomu, že společnost již nevyužila možnosti reagovat, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.