Společnost


JH HOLDING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1939ROBOMAN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 4 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2014, před 11 lety

Regina Čížková

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupila jsem si Robomana od slevového portálu KRIZOMAT, po týdnu přestal fungovat.
Po domluvě byl zaslán na společnost JH HOLDING s.r.o., kde zboří nebylo odebráno a vrátilo se zpět.
Podlouhých urgencích domluveno, že zašlou nového a toho původního si převezmou.
Prvního Robomana si nepřevzali a též po dlouhém uhánění byl zaslán nový Roboman, který přišel zničený.
V té době jsem se ještě dovolala do KRIZOMATU od kud byl Robomen objednán a bylo domluveno, že si pro oba přijede kurýr a peníze budou vráceny.
Od přijetí sms, že kurýr přijede, již nikdo nereaguje.
Prosím o pomoc jak toto řešit.
Děkuji Čížková


Produkt

ROBOMAN


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2014 13:39, před 11 lety

Za vady odpovídá kupujícímu prodejce. Slevový portál bývá často pouze zprostředkovatelem. V případě, že bylo zboží prodejci odesláno a on ho nepřevzal, odpovídá za škodu, kterou tím způsobil. Zároveň pokud nebyla reklamace vyřízena řádně ve lhůtě 30 dnů od uplatnění - tedy nebylo zboží dáno do souladu s kupní smlouvou, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 14:55, před 10 lety

Společnost JH HOLDING s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2015 08:40, před 10 lety

Společnost JH HOLDING s.r.o. nás požádala o znovuotevření stížnosti, aby mohla připojit své vyjádření. Tímto přeřazujeme možnost reakce na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2015 09:52, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost již nevyužila možnosti reagovat, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.