Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
V září 2017 jsem u MALLcz koupil plachtovou garáž od firmy Schelterlogic za 16 600 Kč . Na obrázcích v eshopu vypadala slušně , ale hned po vybalení bylo jasné , že moc bytelná není - trubky slabé , plachta tenká , zemní kotvy krátké . Nicméně jsem doufal , že na dva tři roky , jako dočasné řešení , to bude stačit . CHA ! Po sestavení vydržela stát jenom asi 14 dní , do prvního větru. Trubky se zohýbaly , nekvalitní sváry trubek se vylámaly , plachta se roztrhla . Takže sem podal u MALLu reklamaci - kterou zamítli , že prý se jednalo o živelnou událost .... POZOR ! nedošlo k tomu při orkánu HERWART , ale už o měsíc dříve ( Herwarta by to samosebou ale taky nepřežilo ) . Nebyly u nás žádné popadané stromy , žádné utrhané střechy ... prostě žádná živelná událost . Jednoduše MALL.cz mi prodal šunt , za který odmítá nést zodpovědnost . Více informací o případu - včetně fotek - najdete zde : http://www.mojidodavatele.cz/mall-cz.php
https://www.mall.cz/platene-pristresky-garaze/shelterlogic-plachtova-garaz-shelterlogic-3-9-x-6-1-m-62730eu-100000571902
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Vážený pane Karafo,
je mi velice líto, že máte problémy se zakoupeným zbožím.
Abychom danou situaci mohli prověřit, poprosila bych Vás o uvedení čísla Vaší objednávky či faktury.
Následně Vás budeme informovat s vyjádřením k dané reklamaci.
Přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Dobry den,
Objednávka č. 98335959
cislo faktury : 5027611944
S pozdravem
Tomas Karafa
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.