Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#19390Neuznaná reklamace na plachtovou garáž

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2017, před 7 lety

Tomáš Karafa

Znění stížnosti

V září 2017 jsem u MALLcz koupil plachtovou garáž od firmy Schelterlogic za 16 600 Kč . Na obrázcích v eshopu vypadala slušně , ale hned po vybalení bylo jasné , že moc bytelná není - trubky slabé , plachta tenká , zemní kotvy krátké . Nicméně jsem doufal , že na dva tři roky , jako dočasné řešení , to bude stačit . CHA ! Po sestavení vydržela stát jenom asi 14 dní , do prvního větru. Trubky se zohýbaly , nekvalitní sváry trubek se vylámaly , plachta se roztrhla . Takže sem podal u MALLu reklamaci - kterou zamítli , že prý se jednalo o živelnou událost .... POZOR ! nedošlo k tomu při orkánu HERWART , ale už o měsíc dříve ( Herwarta by to samosebou ale taky nepřežilo ) . Nebyly u nás žádné popadané stromy , žádné utrhané střechy ... prostě žádná živelná událost . Jednoduše MALL.cz mi prodal šunt , za který odmítá nést zodpovědnost . Více informací o případu - včetně fotek - najdete zde : http://www.mojidodavatele.cz/mall-cz.php


Produkt

https://www.mall.cz/platene-pristresky-garaze/shelterlogic-plachtova-garaz-shelterlogic-3-9-x-6-1-m-62730eu-100000571902


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 13:28, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2018 08:24, před 7 lety

Vážený pane Karafo,

je mi velice líto, že máte problémy se zakoupeným zbožím.

Abychom danou situaci mohli prověřit, poprosila bych Vás o uvedení čísla Vaší objednávky či faktury.

Následně Vás budeme informovat s vyjádřením k dané reklamaci.

Přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.1.2018 18:16, před 7 lety


Tomáš Karafa

Dobry den,
Objednávka č. 98335959
cislo faktury : 5027611944

S pozdravem
Tomas Karafa

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 21:50, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.