Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19392Nedoručování balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 44 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2017, před 7 lety

Veronika Vavrova

Znění stížnosti

Pokazde (za posledni ani ne rok asi 7x),co jsem si nechala poslat balik do ruky,dorucovatel nezazvonil,ac jsem sedela doma cely den. Dnes opet.. balik vzdy na poste se slovy "adresat nezastizen"..!!?? Vedouci posty nikdy "nebyla na poste", kdyz jsem se ji snazila dohledat a dotazovala se zamestnancu. Posta Lodzska,Praha 8 je proste katastrofa. Neustale dohledavat a vytelefonovavat zasilky (jednou dokonce i v depu). Hlavne,ze platime sluzby,ktere nam nejsou poskytnuty. Bohuzel nekdy neni moznost vybrat jineho dorucovatele. Nemam totiz nic lepsiho na praci,nez behat pro dopisy a baliky na postu a cekat tam hodinu ve fronte az ven,kdyz uz jsem den predtim sedela doma,ze jo..

Veronika Vavrova


Produkt

Tentokrat balik EE026331248CZ


Požadované řešení

Melo by se to proste zacit resit?? Neni normalni cely den lidi drzet na zadku doma (rozmezi doruceni jeste byva vetsinou sestihodinove,u jinych spolecnosti hodinu) a pak je jeste hnat na postu a nechat je tam cekat.. co si vezmu na tom,ze mi vratite 30 kc nebo kolik,to mi zbytecne promrhany cas asi tezko nahradi.. kdyby se to stalo jednou,ale tohle uz neni v poradku. Dojem,ze si chci proste jen stezovat?? Chci aby mi bylo dodano,co si zaplatim a dodrzeny nejake smluvene podminky. PROSTE TO RESIT A DORUCOVAT!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 10:42, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.