Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#19394Nechtěné balíčky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2017, před 7 lety

Tien Nguyen

Znění stížnosti

Dobrý den,
tento problém se tu již řešil mnohokrát.
Rok po vyplnění dotazníku, mi byly nabídnuty balíčky, které by měly mít prospěsné pro zdraví organismus.
Paní v telefonu byla velice nepříjemná a podvědomě nutila balíčky, i přes to že jsem říkal, že z finančních důvodů nechci. Řekla, že pokud budu chtít budu moct zrušit balíčky hned po prvním přijatém balíčku za který zaplatím jen poštovný. (Po splnění podmínky prvního balíčku, by se mělo každých 20 dní posílat další balíčky s fakturama.)
Jenže já první balíček vůbec nepřijal a za pár dní mi volali, jestli ho nechci poslat znovu a já nesouhlasil a paní na drátě objednávky zrušila. Jenže přišel mi druhý balíček bez upozrnění. V tomto balíčku byla faktura, kterou jsem nezaplatil jelikož jsem nesplnil první podmínku (přijmutí prvního balíčku za cenu poštovného), a nyní mi přišla upomínka, abych ji zaplatil.
Na internetu jsem četl stížnosti ostatních, že v prvním balíčku dostali podmínky. (Balíček, který jsem nepřijal.)
Jsem velmi udiven, jejich chováním a nedostupností.
Chápu, že jde o byznys, ale takové chování by se nemělo tolerovat.


Požadované řešení

Ukončení zasílání dalších zásilek, písemně doložit, že je vše zrušeno. Také bych chtěl vymazat z jejich databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 20:31, před 7 lety

Nepřevzetí zboží, byla-li po telefonu sjednána kupní smlouva spotřebitelem, nic neřeší. To, že zboží spotřebitel nepřevezme, neznamená, že tím uzavřenou smlouvu po telefonu zruší. Pokud před doručením zásilky či po jejím převzetí spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodávajícím nedohodne na jejím zrušení, popřípadě smlouvu nevypoví, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2017 10:45, před 7 lety

Dobrý den,

zasílání je ukončeno, Uvítací balíček se nám vrátil zpět od České pošty pozdě a proto stihl být vyexpedován druhý balíček, který jsme odepsali. Neevidujeme tedy nyní na Vašem zákaznickém čísle žádnou pohledávku.

Zároveň potvrzujeme výmaz údajů z databáze pro marketingové účely. Toto potvrzení Vám zasíláme i na Vaši adresu.

Omlouváme se Vám za případné nepříjemnosti. Vše bychom s Vámi samozřejmě vyřešili i na naší zákaznické lince.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.11.2017 11:00, před 7 lety


Tien Nguyen

Hodnocení: