Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balíček který mi stále nedorazil ze pravděpodobně ze stránky Aliexpress. Nikdy jsem s tímto obchodem a dodáním jeho balíčků do rodného města neměla problém. Po přestěhování do Jihlavy, mi balíčky přestaly chodit. Paní pošťačka Iveta Kabátková na náš byt vůbec nezvoní při dodávání balíčku, přesto že jsme doma. Najdeme pak pouhý lístek ve schránce.
To je věc první.
Další věcí je ztráta balíčku. Přišel mi opět lístek (přesto, že jsem byla doma) a šla jsem na poštu, která byla psaná po vyzvednutí na lístku. Na poště ovšem balíček není, není ani na poště, na kterou mi doporučili se obrátit. (Blíž k našemu bydlišti, ne na hlavní). Tam ovšem balíček také nebyl. Mezi tím, mi došel další lístek, tudíž jsem se opět ocitla na hlavní poště v Jihlavě. Druhý balíček v pořádku došel, ovšem první je stále nezvěstný. Snažil jsem se komunikovat paní na poště, volala jsem na poštu (kde to nikdo nebere), volala jsem do vedení na českou poštu, kde mi dali 2 kontakty, které také nikdo nebere!
Doba uschování balíčku končí zítra a já ho stále nemám.
Jihlavská pošta je opravdu jedna velká katastrofa!
Michaela Nesnídalová
Sehnat můj balík. Ponaučení pošťačky.
|
Tweet |
Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.
Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.