Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Českou poštou mi měla být doručena zásilka do vlastních rukou :
DR8386409586Mm s dobírkou 1.127,-Kč. Dne 21.11.2017, jsem byl vyrozuměn SMS zprávou, že mi bude zásilka doručena v době od 13:00 hodin, do 19:00 hodin na adresu Výškovická 508/178, 70030 Ostrava Výškovice. Jako již po několikáté, nikdo nepřijel a zásilku nedoručil. Upozorňuji, že jsem byl po celou domu i s manželkou doma a nikam jsme v té době neodešli. Zvonek k bytu máme řádně označený jménem a příjmením a je plně funkční.
Dnes 22.11.2017, mi došla SMS, že mám balík na poště, že se jej nepodařilo na naší adrese doručit. Nutíte lidi sedět doma mnoho hodin a čekat na zásilku, kterou stejně nakonec nedoručíte a ještě uboze lžete.
Jste obyčejní lumpové, lháři a podvodníci. Tento stav v Ostravě trvá již velmi dlouhou dobu a mnoho lidí si na vaše služby stěžuje, jelikož zažívají stejný problém. Začínáte být "kvalitou" služeb pověstní. Zajímalo by mě, za co jste si účtovali poštovné, když jste balík nedoručili. Dále by mě zajímalo, jak je možné, že tento stav trvá tak dlouho a nikdo z nadřízených nic neřeší. Za státní peníze se to krásně žije a nemusí se poctivě makat. Už aby vás zrušili, nic jiného su nezasloužíte. Táhněte k čertu.
zásilka č. : DR8386409586Mm s dobírkou 1.127,-Kč
Žádám o vrácení poštovného
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman