Společnost


BRASTY GROUP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19408Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2017, před 7 lety

Marie Cinova

Znění stížnosti

Pred 14 dny jsem zakoupila Hodinky Michael Kors , hodinky jsme mela na ruce 3x a vsilma sem si ze ej velka ryhy na skle hodinek je i hmatatelna, dneds jsem kontaktovala firmu a zaslala fotky ,ryha je videt jen pod urcitym uhlem .
Obrdzela jest mail ze vada znikla u me ze jim nemuho dokazat ze od nich hodinky byli kontrolovane a bez zavad.

Hodinky jsem si sama rozhodne neposkrabala to bych na tak hluboku ryhu musela mit nacini .A zduvodu ze jsem na voziku a mam i zafixovanou pravou ruku mi prijde z jejich strany vysmech . Mela jsem zato ze firma ma profesionalni jednani ,presvedcili me o paku . Nikdy si u nich nic nekoupim a nedoporuciji ani nikomu jinemu nakupovat u nich .


M.C.


Požadované řešení

Nove hodinky a nebo vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 06:43, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2017 08:12, před 7 lety

Dobrý den,

děkujeme za prostor k vyjádření se.
Veškeré zboží expedované z našeho skladu je při balení k cílovému zákazníkovi důkladně kontrolováno, abychom předcházeli právě těmto nepříjemným situacím. Nevylučujeme však, že by taková situace nemohla nikdy nastat a v případě, že by nás pí Cinová kontaktovala ihned po převzetí zásilky, vyšli bychom jí maximálně vstříc a obratem jí zaslali nové zboží.
Bohužel však prvotní kontakt ze strany zákaznice přišel přibližně 14 dní od nákupu, kdy byly hodinky nošeny, a protože mají minerální sklo, mohlo, byť nepatrně, dojít k jeho poškození. Rýha je natolik viditelná, že v případě, kdy by tato vada byla na hodinkách již při převzetí, nebyla by při prvotním kontaktu s hodinkami přehlédnuta.
Rozhodně si neklademe za cíl žádného z našich zákazníků poškozovat. I pro nás platí: „náš zákazník, náš pán“, avšak ne vždy je možné vyřešit záležitost ke stoprocentní spokojenosti jedné ze zúčastněných stran. Veškeré postupy reklamačního oddělení jsou vázány obchodními a reklamačními podmínkami naší společnosti (více zde: https://www.brasty.cz/reklamace). Děkujeme za pochopení.


S pozdravem a přáním hezkého dne

Lenka Hořejšová
referent reklamačního oddělení

BRASTY GROUP s.r.o.
Lípová 511/15
120 00 Praha 2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2018 21:50, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 09:35, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.