Společnost


Bartonec Kamil

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1941Nespolehlivost při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2014, před 11 lety

Liviu Szerakuc

Znění stížnosti

dne 10.1.2013 jsem si poupil sony xperia T za 10000 kc .
asi po 4 mesicich jsem ho dal reklamovat poprve tak se mi vratil sice po 2 mesicich ale opraveny to jsem byl spokojen !
Asi po 3 mesicich se mi ten problem objevil znova , jako chapu ze za to muze tel . ale o to nejde .
Tak jsem to reklamoval podruhe a tel. se mi vratil zas po 2 mesicich opraveny co se tyce toho problemu ale zase s jinymi zavadami-nejde mi spustit fotak ,proste se mi zesekne cely tel. kdyz chci zapnout fotak ,tak by me zajimalo naco jsem si koupil tel. s 13 Mpx fotakem kdyz mi nejde spustit a druha vec nelze mi dat pametovou kartu do slotu .
Tak jsem napsa asi 3 e-maily a asi 2x volal kazdy tyden nacoz mi bylo receno ze se mi ozve nekdo kvalifikovany.
6.1.2014 jsem opet tuto spolecnost kontaktoval a bylo mi zase receno ze se mi nekdo ozve ale ze muzou doufat.


Produkt

Sony Xperia T ( výrobní číslo 353861058483403 )


Požadované řešení

zadam o vraceni penez!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 15:11, před 11 lety

V případě, že se na výrobku vyskytnou 3 stejné nebo 4 různé závady po sobě, má kupující nárok dle § 622 občanského zákoníku na odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že je reklamace prokazatelně uplatněna, má prodejce povinnost vystavit dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele reklamační protokol. Zároveň má dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinnost reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:51, před 10 lety

Subjekt Bartonec Kamil nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.