Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#19413Opakované navýšení ceny u pokladny,oproti ceně na regálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2017, před 7 lety

Miroslav Brodecký

Znění stížnosti

Opakovaně se mi stává,že na pokladně účtují vyšší cenu než je na regálu.Vedoucí prodejny bez mrknutí oka vrátí rozdíl v ceně a na moji připomínku,že se to tady stává často mě odpoví ironickým pohledem a nechtěl bych vědět,co si myslí.Možná si říká,nezdržuj,další oběti čekají za tebou.


Produkt

mléko cena na regálu 11,90Kč,na pokladně 14,90Kč beru vždy po kartonech


Požadované řešení

Zodpovědnost nese jedině paní vedoucí.Moji zkušenost mají i moji známí s touto prodejnou.
Řešil bych to povýšením paní vedoucí na zásobovačku regálů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 21:04, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.