Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Opakovaně se mi stává,že na pokladně účtují vyšší cenu než je na regálu.Vedoucí prodejny bez mrknutí oka vrátí rozdíl v ceně a na moji připomínku,že se to tady stává často mě odpoví ironickým pohledem a nechtěl bych vědět,co si myslí.Možná si říká,nezdržuj,další oběti čekají za tebou.
mléko cena na regálu 11,90Kč,na pokladně 14,90Kč beru vždy po kartonech
Zodpovědnost nese jedině paní vedoucí.Moji zkušenost mají i moji známí s touto prodejnou.
Řešil bych to povýšením paní vedoucí na zásobovačku regálů.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.