Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
tato firma neoprávněně strhla bez souhlasu z mého účtu 2247,- Kč. Poslala jsem žádost o zrušení svého členství a smazání profilu ještě před dobou, než si platbu odečetli. Bohužel společnost na můj email nereaguje. Zaplatila jsem poplatek 149,- kč a odečetli si následovně výše uvedenou částku. Tím můj účet úplně vyčerpali a já se synem nyní už nemáme žádné prostředky. Stále se snažím se společností prostřednictvím emailu kominikovat.
Žádám tímto, aby společnost vrátila zpět na můj účet "ukradené" peníze a můj profil na stránkách smazala.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: SWXIDC94
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Kontaktovala jsem jejich zákaznický servis. Snažila jsem se svůj profil smazat před koncem zkušební doby. Bez úspěchu. Jejich stránka mi to neumožnila. Následně si místo 149 Kč odečetli bez mého vědomí 2247 Kč a tím vyčerpali veškeré mé prostředky na účtu.
Stále se snažím o to, aby můj profil byl ihned smazán a vráceny peníze, které si odečetli. Bohužel to i nadále odmítají. Je to jeden velký "podvod".
Jak jsem se dočetla, nejsem jediná, která si na tuto společnost stěžuje.
Přikládám emailovou konverzaci:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vaše členství bude ukončeno dne 22/02/2018
Vaše Prémiové členství bylo automaticky obnoveno v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP).
Pro ujištění, abyste o obnovení byly řádně informován/a, byly tyto informace součástí uvítacího emailu. Je nám líto, pokud jste promeškali termín výpovědi.
Pokud si přejete po ukončení předplatného Váš profil smazat, stačí se do profilu přihlásit, kliknout na kruhovou ikonu fotografie, pak na Nastavení, kde uvidíte možnost Smazat profil v dolní části stránky.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
11/23/2017 19:01 - peckova.lenka1 wrote:
Dobrý den,
zaplatila jsem si pouze zkušební dobu. Před uplynutím jsem se snažila svůj profil smazat, ale nešlo to. Stále mě to odkazovalo na něco, co neexistovalo. Navím, jak jste se vůbec mohli opovážit odečíst peníze z mého účtu bez souhlasu s prodloužení a informováním mé osoby. A jak jste se k této částce "dopočítali". Vybrali jste veškerou moji hotovost co jsem na účtě měla!!!
Jak jsem se dočetla, nejsem jediná, koho jste takto zkasírovali.
Opětovně žádám navrácení peněz, na které nemáte nárok. Vaše jednání je neslýchané.
Navíc ty nechutnosti, co na vaší seznamce jsou... to je teda něco.
Lenka Pecková
---------- Původní e-mail ----------
Od: Academis Singles Customer Service
Komu: peckova.lenka1@seznam.cz
Datum: 23. 11. 2017 14:11:29
Předmět: Re: [Ticket#2017112210021348] Stížnost + zrušení členství
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Premiové členství bude ukončeno dne 22/02/2018 .
Vaše Prémiové členství již nebude obnoveno a nebudou požadovány žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
11/22/2017 17:41 - peckova.lenka1 wrote:
Dobrý den,
žádala jsem o zrušení svého premiového členství a smazání profilu. Dnes jsem zjistila, že jste si z mého účtu odečetli částku 2247,- Kč. Neměla jsem o služby vaší společnosti již zájem, jelikož úroveň není zrovna dobrá.
Žádám znova o zrušení členství, smazání profilu a navrácení neoprávněně stržené částky 2247,- na můj účet.
Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu poskytnutí následující služby
Jméno spotřebitele/spotřebitelů: Lenka Pecková
Adresa spotřebitele/spotřebitelů: Ptice 105, 252 18
Neoprávněně stržený poplatek ve výši 2247,-kč 22.11.2017.
Doufám, že odpověď obdržím co nejdříve a vše vyřešíme smírčí cestou.
Lenka Pecková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: SWXIDC94
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 21/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
……………………………………………………………...........
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 22/02/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.
I přes opětovnou žádost o okamžité zrušení mého profilu a navrácení peněz, které si odečetli bez mého souhlasu, mi posílají stále stejné vyjádření. Psala jsem jim ještě před uplynutím zkušební doby, že chci profil smazat, ale že mí to neumožňují. Přesto si peníze odečetli a pořád jen opakují, máte členství do xx. Ale já chci finance zpět a smazat profil. Nechci využívat tedy služby, které si sami předplatili. Chci finance zpět na můj účet.
ID: SWXIDC94
Dobrý den.
Viz prosím komentář ze dne 28.11.2017: pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.