Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den , bohužel jsem taky naletěl . A chci odstoupit od smlouvy a vratit peníze jak je psano v jeji podmínkách.Ale zatím se mi to nedaří. Smlouvu jsem uzavřel 20.11.2017 a dnes vypověděl.Můžete mi pomoc . Děkuji Jirka
Seznamka
Vrácení peněz a zrušení smlouvy
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce registrovali,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den moje email je ridic1j@seznam.cz. Děkuji Jiří
ID: IEPQJH61
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den ,poslali mě toto vyjádření z kterým nesouhlasím ve všeobecných podmínkách mají uvedeno odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů. Nevidím důvod aby mi nevrátili poplatek a zrušili profil.
Předmět: Re: [Ticket#2017112210013991] VÝPOVĚD´
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho VIP/ Prémiového členství. Vaše VIP/ Prémiové členství vyprší ke dni: 20/11/2018 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Dne 20/11/2017 jste si zaplatili 12 měsíční Prémiové členství v celkové ceně 4788 Kč. To odpovídá měsíční částce 399 Kč. V momentě, jak jste si Prémiové členství zakoupili, jste mohli na první platební stránce možnost vidět různé možnosti délky členství s odpovídající měsíční částkou (v aplikaci je zobrazována týdenní částka).
Po výběru délky členství, jste byli přesměrováni na stránku s platebními informacemi.
Před zadáním platebních detailů, byl pro lepší přehled zobrazen týdenní nebo měsíční ekvivalent a také byla na stránce jasně zobrazena celková částka - viz příloha. Je nám líto, pokud jste si informace o celkové částce nepřečetli.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
11/22/2017 13:00 - ridic1j@seznam.cz wrote:
Dobrý den,
Výpověď : Jiří Esselbach
Chlístov 56 Železný Brod 46822
Smlouva uzavřená:20.11.2017
Dne 22.11.2017
S pozdravem Jiří
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb pouze v případě, pokud byly tyto služby splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem (souhlas není možné ukrýt do obchodních podmínek) před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a společnost před uzavřením smlouvy sdělila spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel ale může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: IEPQJH61
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti opětovně kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den dnes jsem obdržel na můj účet celý poplatek zpátky . Děkuji Vám za spolupráci.
S pozdravem Jiří
Hodnocení: