Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#19418Zrušení zasílání balíčků a vyřazení osobních údajů z databáze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2017, před 7 lety

Jana Vodrážková

Znění stížnosti

Dobrý den ,dnes jsem dostala sms zprávu o zaslání první zásilky firmy Helvetia Apotheke zdarma ,kterou mi nabídl pan operátor po telefonu. Prý na základě nějakého dotazníku, kterého jsem se měla zúčastnit zhruba před rokem. Byla mi nabídnuta možnost odebrat 1 zásilku vybraného léku zdarma +poštovné uhradit.Nicméně jsem zjistila, že tím to nekončí... Prý mi budou automaticky chodit další pravidelné zásilky a to opravdu nechci. Balíček tedy pošlu zpět a požaduji ukončení zásilek a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy.
Ptám se, zda stačí odstoupení od odebírání zásilek poslat takto mailem, nebo zda jsou nutné i další kroky, například telefonicky.
Děkuji Vodrážková


Produkt

Přípravek na vlasy... Více informací nevím, balíček je zatím na poště.


Požadované řešení

Rozhodně si nechci jen postěžovat. Ráda bych kompletně ukončila zasílání dalších zásilek a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy. Také bych se ráda zeptala, na jakou adresu lze zpátky vrátit balíček, který mám na poště. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 20:19, před 7 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2017 10:41, před 7 lety

Dobrý den,

požádáme Vás o zákaznické číslo. Všeobecně může zákazník ukončit odběr telefonicky na naší zákaznickou linku 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00, emailem - info.cz@helvetia-dm.com, nebo dopisem na adresu P.O.BOX 86, Praha 102,102 00. Na tuto adresu se též dají vracet zásilky.

Pokud má zákazník zájem, je možné mu potvrdit ukončení odběru a výmaz z databáze pro marketingové účely i písemně.

Dle jména jsem Vás nyní však nedohledala. Je potřeba vždy uvést své zákaznické číslo.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2017 16:29, před 7 lety


Jana Vodrážková

Dobrý den. Dnes jsem zavolala na zákaznické centrum. .paní byla velice vstřícná,vše vyřešila po telefonu a zasílání dalších zásilek zrušila. Vše rychle a bez problémů.Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2017 07:52, před 7 lety

Dobrý den,

jsme rádi, že se vše dořešilo. Jak jsme již psali předchozím spotřebitelům, stačí když se nám zákazník ozve a vše rádi vyřešíme. Zákazník se nám nezavazuje, pravidelný odběr lze kdykoliv zrušit či pozastavit. Vše je opravdu pouze o komunikaci.

Pokud je paní Vodrážková spokojena a situace je dořešena. Požádáme o uzavření případu zde na dTestu.

Hezký den

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2018 21:07, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.1.2018 21:16, před 7 lety


Jana Vodrážková

Hodnocení:

Komentář: Byla jsem překvapena vstřícností společnosti Helvetia Apotheke. Okamžitě po telefonickém rozhovoru bylo další zasílání balíčků ukončeno. Rozhovor proběhl ve velmi přátelském duchu.