Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Na jaře t.r. jsem si na zkoušku vytvořil účet na seznamce společnosti Interdate S.A. se sídlem v Lucembursku. Ještě před ukončením zkušebí lhůty (po cca týdnu) jsem chtěl svůj účet zrušit, nezjistil jsem však jak! Požádal jsem tedy o zrušení mého účtu společnost Interdate S.A. Odpovědí bylo poděkování za můj mail. Následně mě bylo automaticky strženo 2390,- Kč z mého bankovního účtu.
Bohužel nebylo nikde vizuelně uvedeno upozornění, že účet bude automaticky prodlužován. Během čtení obchodních podmínek jsem se dozvěděl, že zrušit členství je možné pouze faxem do Lucemburska. Poté přišla další žádsot o zaplacení další částky. Tu jsem však již neakceptoval s tím, že jsem žádal o zrušení mého účtu. V současné době je řešení mého "dluhu" již pravděpodobně u firmy zabývající se pohledávkami. Vše považuji za podvodné chování a klamání zákazníka.
Prosím Vás o pomoc. Jsem důchodce, je mi 69 let.
Děkuji, s pozdravem
Vladimír Kettner
Zrušení účtu a anulování neoprávněně vymáhané částky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: U7N42C27
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.