Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19421Výpověď smlouvy do 14 dní a vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2017, před 7 lety

Jiří Esselbach

Znění stížnosti

Dobrý den, také jsem naletěl na seznamce C-Date. Mají nepřehledné peněžní platby. Smlouvu jsem uzavřel 21.11.2017 a dnes jsem se pokoušel pomocí emailu a faxů výpověď podat , ale zatím bez odezvy. Výpověď jsem podal na jejich formuláři do čtrnácti dnů od založení jak to maji uvedené ve všeobecných podmínkách . Děkuji za pomoc Jiří


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Vrácení peněz a odstoupení od smlouvy uzavřené


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 20:15, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2017 13:44, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na naší stránce zaregistrovali, respektive ID svého profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2017 14:18, před 7 lety


Jiří Esselbach

Dobrý den můj email je ridic1j@seznam.cz.S pozdravem Jiří

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2017 14:10, před 7 lety

ID: OUIXOA76


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.11.2017 17:16, před 7 lety


Jiří Esselbach

Dobrý den,včera jsem obdržel od společnosti tento email. Tak teď čekám na jestli mi přijdou peníze na účet. O výsledku vás budu informovat. Děkuji Jiří

Částka 2376 Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 23/11/2017.

Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 6-8 dnů. Závisí to od Vaší banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již byla z naší strany převedena.

Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se převodu, neváhejte nám napsat. Váš profil zůstává aktivní. Pokud byste si přáli profil vymazat, můžete nás kontaktovat, nebo si jej můžete v nastaveních vymazat sami

Odesláno z mobil. zařízení Huawei

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 23:02, před 7 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ skutečně vyřešen smírnou cestou, má spotřebitel možnost jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 23:02, před 7 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ skutečně vyřešen smírnou cestou, má spotřebitel možnost jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.11.2017 22:04, před 7 lety


Jiří Esselbach

Dobrý den, dnes mi všechny peníze přišli na účet.
Děkuji za Vaši pomoc při řešení mého problémů. S pozdravem Jiří

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.