Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, také jsem naletěl na seznamce C-Date. Mají nepřehledné peněžní platby. Smlouvu jsem uzavřel 21.11.2017 a dnes jsem se pokoušel pomocí emailu a faxů výpověď podat , ale zatím bez odezvy. Výpověď jsem podal na jejich formuláři do čtrnácti dnů od založení jak to maji uvedené ve všeobecných podmínkách . Děkuji za pomoc Jiří
Seznamka
Vrácení peněz a odstoupení od smlouvy uzavřené
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na naší stránce zaregistrovali, respektive ID svého profilu,
děkujeme Vám.
Dobrý den můj email je ridic1j@seznam.cz.S pozdravem Jiří
ID: OUIXOA76
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,včera jsem obdržel od společnosti tento email. Tak teď čekám na jestli mi přijdou peníze na účet. O výsledku vás budu informovat. Děkuji Jiří
Částka 2376 Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 23/11/2017.
Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 6-8 dnů. Závisí to od Vaší banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již byla z naší strany převedena.
Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se převodu, neváhejte nám napsat. Váš profil zůstává aktivní. Pokud byste si přáli profil vymazat, můžete nás kontaktovat, nebo si jej můžete v nastaveních vymazat sami
Odesláno z mobil. zařízení Huawei
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ skutečně vyřešen smírnou cestou, má spotřebitel možnost jej uzavřít.
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ skutečně vyřešen smírnou cestou, má spotřebitel možnost jej uzavřít.
Dobrý den, dnes mi všechny peníze přišli na účet.
Děkuji za Vaši pomoc při řešení mého problémů. S pozdravem Jiří