Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#19422Nezapojení přístroje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2017, před 7 lety

Pavel Vanc

Znění stížnosti

Tři týdny jste nám nezapojili váš nový přístroj co jste poslali,pevnou linku, naše číslo mnohaleté, jste dali cizí stanici. Voláme, píšeme maily a nic se neděje. Jak je tohle vůbec možné. Třikrát jsem volal,na maily mimo první už nikdo neodpovídá. Jen samé sliby pana Pospíchala, jak to zapojí. Je to hanba, Váš přístup a absolutní nicnedělání,....ale máte superzdvořilý přístup, asi dobré školení.


Produkt

Vanc Bydžovská Lhotka


Požadované řešení

Uvedení do provozu, omluva, kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 20:06, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2017 11:02, před 7 lety

Technická komplikace spojena s aktivací již byla odstraněna, nyní již je služba funkční a v pořádku. Zákazníka jsem se pokoušeli kontaktovat telefonicky a prostřednictvím sms, ale nepodařilo se. Po dobu nefunkčnosti mu nebyl účtován měsíční paušál.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2017 09:42, před 7 lety


Pavel Vanc

Linka funguje, děkuji. Zmínka firmy o nepodařeném, asi půldenním nekontaktu, se mnou, v poslední den před konečně zapojením, se mi zdá alibistická....po zhruba třítýdenní mé snaze obvolávat a mailovat, prosit. Ale budiž, jsme v Čechách, v realitě radosti s trpkou příchutí. Omluvou se přiznává vina,tak tam není a že nám nebude účtován paušál, když telefon nefungoval, je prostě úžasná zpráva o štědrosti a jistě to vykompenzuje škody,komplikace, čas a starosti. Nejsem tak úplně přesvědčen, že to byla jen technická komplikace..... Děkuji Všem kdo pomohli,a hlavně těmto stránkám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.