Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19426Zlodějina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2017, před 7 lety

Kamila Špráchalová

Znění stížnosti

Dne 18.11.2017 jsem se účastnila na TV Barandov- rychlá hry. cca po 40 minutách přehrávání přiblblých horoskopů jsem byla do studia přepojena. Výhra a oznámení - nezavěšujte.... Po dalších cca 15 minutách jsem to vzdala. Výhra byla 4500,-Kč,.. já provolala více jak 5000,-Kč, k tomu mám zablokované volání z mobilu kvůli vysoké částce.Doted se od společn. nikdo neozval,výhru nemám. Výhra je jen podvodné lákání peněz od lidí. Já společnosti zaplatila více, než byla -"údajná výhra.!
Je smutné, že TV Barandov dává prostor podvodníkům.

Kamila Špráchalová


Požadované řešení

Chci dostat výhru od společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 09:39, před 7 lety

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách. Nabídka na obrazovce je však pro společnost závazná. Avšak pokud by se spotřebitel chtěl výhry soudně domáhat, dovozujeme, že se jedná o naturální obligaci dle § 2874 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a takovouto částku nelze úspěšně soudně vymáhat.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 23:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.