Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19429Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2017, před 7 lety

Jana Bretšnajdrová

Znění stížnosti

Objednala jsem zboží 31.8.2017 na eshopu www.rajpradla.cz, a zaplatila 832 Kč jako obvykle předem s tím, že mi bude 11.9.2017 dodané společností GLS až domů. Mezitím tento eshop udělal akci poštovné zdarma, a tak jsem 10.9.2017 objednala a zaplatila zboží předem ještě jednou, tentokrát 392 Kč s tím, že tentokrát balíček přijde 18.9. 2017 opět přepravní společností GLS až do domu.
Avšak do dnešního dne jsem se nedočkala ani zboží, ani vrácených peněz. Snažila jsem se dovolat do společnosti telefonicky, ale nikdo telefon nezvedal. Zkusila jsem email, na který mi jednou ze zákaznického servisu napsali, že se dodávka opozdí z technických důvodů. A další měsíc se nic nedělo. Když už jsem žádala emailem o storno mých objednávek, dne 4.10. mě emailem kontaktovali s tím, že se velmi omlouvají, že nemohli dodat zboží dříve, a že evidují mou platbu a koncem října dodají zboží na mou adresu. V emailu se ale objevila špatná čísla objednávek, ale částka souhlasila. Ale opět jen slova, a žádné zboží, ani peníze nepřišly.
Ráda bych se dočkala buď objednaného zboží, a nebo vrácených peněz. Chápu, že se může stát, že pracovník onemocní a nesežene se rychle náhrada, ale takto dlouhé prodlení, už mi přijde podezřelé.


Produkt

Podprsenka Jasmine 1121/45 Lori Push-Up WHI/75B DP-PO03056/WHI/75B, Pánské boxerky Cornette Classic 001/29 BLU/XL PP-BO00706/BLU/XL ,Pánské plavky gWINNER Zbych BLU/XL PL-PP00042/BLU/XL, Klasické kalhotky Dream of Sonia 005 BLA/L, Podprsenka Jasmine 1131 Aida Push-Up BLA/75C DP-PO03043/BLA/75C


Požadované řešení

Chci obdržet objednané zboží nebo vrátit peníze zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 08:08, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 23:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.